vrijdag 5 juli 2019

Lekker Chillen

Hallo Allemaal,

Lekker Chillen zeggen ze tegenwoordig, beetje zappen, bakje chips erbij, studieboeken onder de stoel, dan lukt het wel. Dit kaartje is speciaal voor een chillende tiener gemaakt.


De basis is een mal van Dutch Doobadoo en het designpapier is het At the Zoo designpapier van Noor!
6011/0595 Paper bloc At the zoo
6011/0595


De prachtige blauwe mal hier in donkerblauw piept er mooi onderuit.

6002/1258 Blauw Frame vierkant
6002/1258


Het designpapier heb ik terug laten komen in de stoel met re paper piecing techniek. Een ander stukje designpapier zie je in de filmstrip terug.

 6002/1232 Mixd Up Stansmallen Filmstrips
6002/1232


Dit is mijn kaartje voor deze week, bedankt voor het bezoek aan het blog en graag tot volgende week.

groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Voor velen onder ons een herkenbaar beeld, denk ik, voor mij in ieder geval wel: een kaart naar mijn hart dus :)
    Mooie materialen heb je gebruikt. De stoel ziet er fantastisch uit.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen