zondag 14 juli 2019

Kerst Knuffels

Hallo Blogvolgers,

Vandaag dit schattige kerstkaartje met de nieuwe kerststansjes van Noor! Design.


Ik heb de rand en cirkel uit groen cardstock gestanst.  Daarna de kleinere blaadjes in wit uitgestanst en erop geplakt voor extra leuk effect.

6002/1230 Jingle Bells Rand Hulst                 6002/1231 Jingle Bells Guirlande garland

Het plaatje komt uit een oud fotovel van Noor!Design maar past er perfect bij.

6011/0610 Paper bloc Jingle Bells

Alle randjes van het designpapier heb ik bewerkt met bruine inkt.


Mijn eerste kerstkaartje van 2019, midden in de zomer. Ik hoop dat ik jullie heb geinspireerd.

Fijne dag allemaal!

3 opmerkingen:

  1. Wat een onwijs tof lief plaatje!!
    Schitterende kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd zeg! Mooie materialen: geeft zeker inspiratie!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen