donderdag 25 juli 2019

Release Bloghop


Zijn jullie weer klaar voor een nieuwe te gekke collectie van Noor! Design? Deze keer niet alleen in het teken van kerst maar ook van onze lieve huisdieren. Er zit namelijk een gave honden lijn bij.



 De handjes van onze Noor meisjes jeukten natuurlijk weer om hier mee aan de slag te gaan. Hier vinden jullie alvast wat sneakjes:

Judith

Monique

Corry

Sylvia

Nicolette

Daisy

Hanny

Miranda

Wil je meer zien?

We hebben aan deze release ook weer een bloghop verbonden.


Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 25 juli t/m  27 juli langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 

Je start met hoppen bij het blog van

Judith

Heel veel plezier!

26 opmerkingen:

  1. Mijn complimenten aan het team zeg!!!
    Wat een kei gave creaties hebben zij weer gemaakt met de prachtige nieuwe collectie, veel inspiratie op kunnen doen.
    Deze nieuwe artikelen komen echt op het verlanglijstje, zeker de hondenlijn haha i love doggies

    Groetjes Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! wat een leuke creaties zijn er weer gemaakt door 't creatieve team! Mooie nieuwe collectie wederom met een hoog hebbe hebbe hebbe gehalte, ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eigenlijk is dit de leukste tijd van het jaar want al die prachtige nieuwe kerstlijnen worden gepresenteerd. En die van jullie is prachtig met die mooie sierlijke boompjes en hertjes. En dan daarnaast die prachtige hondenlijn met Buster die zo mooi combineert met het papier en het hondenhokje, kortom wat mij betreft een top-release die ook nog eens heel mooi ondersteunt werd door de prachtige inspirerende creaties van het design team! Top!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb weer genoten van jullie creaties. Mijn complimenten ze zijn allemaal een plaatje om naar te kijken. Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een knappe creaties allemaal! Bedankt om mij te inspireren en andere technieken te leren kennen! Hiermee kan ik zeker aan de slag!!!
    Groetjes Nicky

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave bloghop weer en prachtige creaties gemaakt door het DT! Dank weer allemaal voor de inspiratie! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dames, super gedaan weer allemaal 👍🏻 dank jullie wel. Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaarten hebben de dames gemaakt.
    Ik heb genoten van de blog hop.
    En de mooie nieuwe hobby spulletjes.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Er zijn weer heel veel verschillende en prachtige kaarten gemaakt. De hondenlijn en Kerstlijn zijn allebei heel mooi. Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De dames hebben weer super hun best gedaan. Wat een leuke kaarten zijn er weer langs gekomen.
    Mooi papier en gave stans mallen van Noortje design.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. terug vn hoppen, iedereen heeft weer zo mooie creatie's gepost !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooie en leuke bloghop, en de nieuwe spulletjes daar gaan de hondenliefhebbers heel blij van worden. Maar er is ook aan de laatste maand van het jaar gedacht met al die mooie kerstspulletjes.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow super! Heb ook net even rondgehopt (eerste keer dat ik dit doe). Wat leuk om al die creaties te zien. Toffe collectie. Bedankt allemaal voor de toffe inspiratie. Kan ik hopelijk gauw gaan gebruiken! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Woof super gedaan en wat een leuke nieuwe spulletjes en inspiratie, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie, diverse kaartjes allemaal weer. Wel overal mijn favoriete blauw ergens in terug zien komen. "Gevaarlijk" (voor mijn portemonnee) om te weten dat deze mooie materialen nu allemaal te koop zijn. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo, had ik toch even tijd in mijn nachtdienst om bij iedereen langs te gaan! Wat een gave nieuwe spullen zijn er weer! En de creaties zijn allemaal prachtige en zeer inspirerend! Zo gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een keileuke bloghop weer! Weer top creaties gezien bij alle dames! Wat zijn de nieuwe spullen super gaaf! Vooral de honden lijn is zooooooooooo leuk! Maar ja, wat wil je...I love dogs!!!
    De kerst lijn is daarom niet minder mooi,hoor! De kleurencombinatie van dat papier vind ik geweldig. Het hoeft niet altijd het traditionele rood en groen te zijn. Ik hou wel van andere kleuren voor kerstkaarten... Bedankt dames voor jullie prachtige creaties en leuke ideetjes! Het was weer top!
    Groetjes Ingrid
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een erg leuke bloghop, weer mooie mallen zijn er uitgebracht.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heeft iedereen weer het beste van zichzelf gegeven om al deze super leuke creaties te maken. Groetjes en bedankt Miet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, wat 'n mooie creaties allemaal. Geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik kan me helemaal voorstellen dat de handjes van de dames jeukten, om met deze prachtige lijnen aan het werk te gaan! Prachtige creaties hebben jullie laten zien. Dank je wel!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Superleuke bloghop en vooral de woof woof lijn is helemaal mijn ding ! Zo'n leuke kaartjes ! De fijne boompjes in de kerstlijn zijn ook top ! Prachtige voorbeeldkaarten dames! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk om hier de sneakpeaks te zien en dan de kaarten in z’n geheel bij de dames, stuk voor stuk zo ‘n mooie kaarten!
    Nou ik weet waar ik de inspiratie moet halen mocht ik de prijs winnen....
    Dank je wel voor deze kans, Fijn weekend en lieve freubelgroetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het is wel een heel bang hondje of heeft hij het koud? Hij bibbert zo. Maar het is een super kaart!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nice article admin thanks for share your article keep share your knowledge i am waiting for your new post check nursing dresses boys t shirts kindly review and reply me

    BeantwoordenVerwijderen