dinsdag 16 juli 2019

Hoi allemaal,

Vandaag wederom een kerstkaart gemaakt met het mooie Jingle Bells designpapier. 


Ik heb er een flinke kaart van gemaakt dit keer. Ik heb eerst uit pletrol cardstock een stuk van 20 x 18 cm gesneden. Hierna een stuk uit wit cardstock van 19,5 x 17,7 cm daarna uit designpapier een stuk van 19 x 17 cm. Vervolgens heb ik nog een brede strook op de kaart verwerkt. Deze is bevestigd met foamtape zodat er diepte komt in de kaart. 


Hierop heb ik de 2 kerstbomen van Dutch Doobadoo Card Art Tree 470.713.643 verwerkt. Ook deze zijn met foamtape bevestigd op de kaart. De kerstbomen heb ik eerst overgetrokken op het cardstock en daarna uit het designpapier. 

       6002/1231 Jingle Bells Guirlande garland

De kerstboom en de kaart heb ik bewerkt met witte gesso voor een winterse look. Zoals gezegd heb ik voor de kaart gebruik gemaakt van het Papierbloc Jingle Bells 6011/0610.

  

Boven in de boom is de hertenkop van de Winter Wishes serie 6002/1018 verwerkt. Ik heb deze uit cardstock gestanst en in de mal met distrees inkt "Walnut Stain" bewerkt,

 
Bovenaan de strook is de Jingle Bells Rand Hulst 6002/1230 verwerkt.

   

De guirlande van de Jingle Bells serie 6002/1231 heb ik in stukjes geknipt en als slinger in de grootste kerstboom verwerkt.  Hierboven op is de kerstgnome van het Bella Lulu knipvel Jingle Bells  3000/0037 verwerkt. Het kleine rode uiltje boven in de boom komt van hetzelfde knipvel.

  6002/1233 Mixed Up Stansmallen kettingen

Voor de kleinere boom heb ik de kettingen van de Mixd Up stans 6002/1233 gebruikt. De gnome op deze boom is ook afkomstig van het Bella Lulu knipvel. 


Als laatste heb ik nog een tekst van het Bella Lulu knipvel gebruikt.

6002/1018  Winter Wishes Hertenkop

Dit is het weer voor deze week. Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren.

Liefs,

2 opmerkingen:

  1. Supergave Bella Lulu's en prachtig designpapier!
    Een onwijs toffe creatie is het geworden Sylvia!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen