dinsdag 30 juli 2019

Merry Christmas

Hoi allemaal,

Allemaal weer bekomen van de enorme hitte? Ik moest mij er dit keer wel even toe zetten om een kaartje te maken want zelfs in huis waren de temperaturen tropisch. Het uitgangspunt was een clean & simpel kaartje maar eenmaal bezig werd het toch weer een aardig project.


Dit is de voorkant van de kaart. Ik heb een stuk cardstock gesneden van 30 cm x 15 cm en deze heb ik op 7,5 en op 22,5 cm gerild.

6011/0527 Paper bloc Misty Winter

Het papierbloc Misty Winter  6011/0527 is al wat ouder maar blijft een mooie set. Deze kleuren passen ook mooi bij het plaatje dat ik heb gebruikt aan de binnenkant van de kaart.

    

Aan de linkerflap van de kaart is de Jingle Bells Guirlande 6002/1230 bevestigd.

    
Dwars over kaart heb ik met de 3 in 1 Banner een banner gemaakt die direct als sluiting van de kaart dient. Deze sluit met een rondje klittenband.

   6002/1144 Silent Night Kerstboom  

Op de banner zit de ronde Merry Christmas stans van de Silent Night Let it Snow set 6002/1143 verwerkt. 

  

Aan de onderkant van de voorkant van de kaart bevinden zich de herten uit de Nordic Christmas serie 6002/1334. 


Deze heb ik na het stansen en embossen in de mal laten zitten en toen met inkt bewerkt. 

     

Rechtsboven is de Jingle Bells Bow 6002/1229 geplaatst.

   

Uiteraard mogen de Vintage Flourishes Sterren 6003/0088 niet ontbreken op de kaart.


Dit is de binnenkant van de kaart. Excuses voor het kleurverschil. Ik heb de voorkant en binnenkant op twee verschillende tijdstippen gefotografeerd. De Nuvodrops moesten nog drogen.

  

Voor de binnenkant heb ik het mooie Silent Night Frame Merry Christmas 6002/1145 verwerkt. Door de mal met potlood om te trekken op cardstock en uit te knippen, kun je de stans mooi hierop matten. Het plaatje komt van Pinterest. De sterren van de stans heb ik met Nuvo aangestipt.

 6002/1048 Happy Holidays Poinsetti

Voor de toef heb ik de Happy Holidays Poinsetti 6002/1048 gebruikt. Van deze set heb ik alleen de bloem gebruikt.  Onder de bloem vind je o.a. de Vintage Flourishes Eucalyptus 6003/0093. De besjesstans die ik verder heb gebruikt, is al wat ouder.

6003/0093 Vintage Flourishes Eucalyptus  6003/0088 Vintage Flourishes Sterren

 Aan de zijkant van het middenstuk van de kaart vind je de Noor! Randmal Barok 6002/1257.

 

De kerstboom uit de Silent Night collectie  6002/1144 vind ik zelf 1 van de mooiste en mag dus niet ontbreken op mijn kerstkaart.


De tekst Let it Snow komt van de Silent Night Let it Snow 6002/1143.

    6002/0928 Winter Wishes Berkenstammen

Als laatste nog 2x de berkenstansen van de Winter Wishes serie 6002/0928 gebruikt.

    6002/1229 Jingle Bells Bow

Dit keer een heel verhaal en anders dan ik van plan was maar gaandeweg ontstaan er bij mij dan weer allemaal ideetjes en dan wordt het zoals gezegd toch weer een heel project. Ik hoop dat ik je weer heb mogen inspireren. 

Tot de volgende week!

Liefs,

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi gemaakt! Leuk model kaart.. mooie kleuren en wat zijn de standen die je gebruikt hebt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nice article admin thanks for share your article keep share your knowledge i am waiting for your new post check nursing dresses boys t shirts kindly review and reply me

    BeantwoordenVerwijderen