donderdag 23 april 2015

Butterfly Kisses

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik gemaakt heb met het prachtige designpapier van Noor! Design. Het is echt vrolijk, voorjaars papier.


Ik heb gewerkt met wit karton en designpapier. Ik heb verschillende stukjes bij elkaar gezocht uit het mooie blok 6011/0310 en samen met de prachtige ronde stans vorm het een mooi geheel.

6011/0310 Paper Bloc Floral (groen)

De leuke takjes passen weer mooi bij de bloemen. Ook heb ik stukjes van de banner op de rand van het kant geplakt. Wat plakparels, charms en strikjes erbij en zo wordt je kaart mooi van kleur.

6003/0023 Vintage Flourishes Vlinder  6003/0046 Vintage Flourishes Blad 1

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze kaart. Tot de volgende keer maar weer.




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


1 opmerking: