zondag 5 april 2015

Sending you a bucket full of kisses.

Ik ben aan de slag gegaan met het nieuwe floral papier blokje. Je wordt toch helemaal vrolijk van die kleurtjes? 

De basis is een shape art mal van Dutch Doobadoo die ik eerst uit kraft papier gesneden heb, daarna uit wit en toen eentje uit design papier. En dat gave papier er op.


Het afdrukje is van polkadoodles  en is ingekleurd met copics markers en is geplakt op de vierkante blauwe mal. Deez vind ik zo sierlijk als de randjes net aan de zijkant uitkomen bij het afdrukje.

 

 Aan de rechterboven kant heb ik de vlinder rand geplakt met 2 kleinere vlinders erop. Met een beetje pas werk lukt het net om hem erachter te krijgen zonder de rand te zien.


Bij de bloementoef heb ik de filmstrip in 2-en erbij geplakt en ons mooie vintage hartje kon bovenin geschoven worden.

 

De banner ook weer gebruikt en de tekst, ja het kon niet mooier bij dit plaatje. Heb wel de banner uitgesneden uit wit papier en daarna op rose geplakt en zo een klein randje eromheen gemaakt.



De kaart verder af gemaakt met kleine dutch doobadoo laser vlindertjes, kant lint en een mooi bijpassend bedeltje.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


1 opmerking: