zondag 26 april 2015

You keep me anchored

Vandaag laat ik jullie een grote label zien met de nieuwe SeaShore collectie van Noor! Design. Wat een gave lijn is het weer hé? Echt een mooie complete lijn met papier, stempels en stansjes.

Ik heb er deze keer een label van gemaakt.


Het gebruikte designpapier komt uit het paperpad 6011/0312. In het midden heb ik een cirkel uitgestansd uit designpapier en daarop de clearstamp 6410/0345 van Noor! verwerkt. Hiervoor het ik de Archival - Sky Blue gebruikt. Achter de cirkel heb ik een witte taartrand geplakt en daarachter wat visnet.


De tekst komt ook uit de SeaShore serie, deze heb ik gestempeld met Archival - Potting Soil. Het ankertje heb ik uit designpapier gestanst en losjes achter het jute touw geplakt.


Ook de vuurtoren nog verwerkt op de kaart, rondom de vuurtoren zie je nog allemaal schelpjes en parels.

6410/0360 Stempelset At the Sea Teksten  6011/0312 Paper Bloc At the Sea

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

2 opmerkingen: