donderdag 9 augustus 2018

December Greetings

Lieve mensen,

Het begint te wennen: kerstkaarten in de zomer. En eigenlijk houd ik wel van die afwisseling. De ene keer zit je een maritiem kaartje te maken, dan weer een verjaardagskaart en dan weer een kerstkaart!



Het houdt het leuk. Vandaag dus weer een kerstkaartje van mijn hand. En wel eentje met het waanzinnig mooie en mega populaire designpapier Silent Night 6011/0570.

Aan de zijkanten en de bovenkant heb ik drie maal de 'kanten' randstans 6002/1142 gebruikt. Wauw! Wat is deze fijntjes en wat snijdt hij fantastisch mooi en makkelijk uit. Ik ben fan!


Het plaatje van het prachtige wintermeisje komt van internet. Die ogen! Ik heb haar geplaatst in frame 6002/1145. Het frame heb ik gemat op glanzend, lichtgroen papier.


In de rechter bovenhoek en linker onderhoek heb ik twee clusters gemaakt met mijn 'most favorite flower ever', de poinsettia's 6002/1048, de nieuwe bessentakjes 6003/0090 en wat winterbesjes en kant-en klare roosjes in bijpassende kleur uit mijn te grote privé-voorraad!



Als laatste nog een passende tekst aan de kaart toegevoegd.


Ik hoop dat je hier wat ideetjes hebt opgedaan en we zien je graag weer een volgende keer terug op ons blog! Voor nu een fijne dag verder!

1 opmerking: