woensdag 29 augustus 2018

Happy Home



Hallo Allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt voor een stel wat hun eerste huis heeft gekocht. De Voordeur is gemaakt van Chipboard en ik zal in deze post laten zien hoe ik dat gedaan heb. De bloemen zijn uiteraard zelf gemaakt.


De kleur is bijpassend bij het Designpapier  Lavender garden 6011/0591 waarop de deur geplaatst is.


Op het designpapier heb ik een steentjes achtergrond met structuurpasta gemaakt. Terwijl de pasta nog nat was een beetje glitter eroverheen gestrooid voor het effect. 

6002/1113 Blauwe rand Sophia      6002/1112 Blauw Frame Oval Sophia

De mooie sierlijke blauwe randmal past perfect bij dit sfeertje en met het hoekje van het frame kun je mooi de bocht om. 


De bloementoef is helemaal zelf gemaakt hiervoor heb de floral flourishes en de mooie poinsetta gebruikt.

6002/1081 Floral Flourishes Large Flowers      


De mooie lavendelspriet is naar een idee van Judith Tijsen en is gemaakt met de twee kleinste malletjes van de floral flourishes.


Zie je hoe prachtig de poinsetta is en niet alleen voor kerst.

6002/1048 Happy Holidays Poinsetti

zoals beloofd ook nog even de uitleg van de deur:

knip op maat stukjes chipboard en plak deze met alleslijm op elkaar, behandel met gesso.


De sierlijke krullen zijn ook van chipboard deze ook met gesso behandelen en daarna met wax een metaal look gegeven.


Eerst maak je je deur op kleur met inktjes en daarna plak je de krullen erop en je deur is klaar. Helemaal niet moeilijk en super origineel en uniek.


Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en wens jullie ook veel succes met je projectje.


Nog even het hele kaartje en dan zeg ik weer tot volgende week.

groet 

1 opmerking:

  1. Super mooie kaart en duidelijk uitgelegd hoe je dit hebt gedaan, dank je! groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen