maandag 20 augustus 2018

With Love

Hallo Allemaal,

Dit keer een kaartje met het mooie 6002/1084 No End Border Bubbles.


Het aquarelpapier is bewerkt met Distress Oxide en een plastic zakje. Ik druk inkt op het zakje en spray hier overheen een beetje water. Daarna pray water op het aquarelpapier. Ik druk met het zakje de inkt over het papier. Ik droog tussendoor met de heattool en herhaal opnieuw tot het gewenste resultaat.

6002/1084  Noor! No end Border Bubbels and stiksels

Ik stans de Bubbles uit het papier. Spetter water over mijn achtergrond en droog dit. Onder de Bubbles beïnkt ik ook een stukje papier. Met een kleurtje inkt spetter ik met een waaierkwast over mijn achtergrond. Ik plak de bovenste kaart met 3D dubbelzijdige tape vast.


Dit leuke stansje Love komt uit de 6002/0914 Scrapkit Beautiful.

6002/0914 SCR@P Stans kit Beautiful

Ik heb de 3002/0101 Clear Stamp Handlettering gebruikt voor de tekst 'With'.


De hartjes heb ik gestanst uit glitterkarton. Deze komen uit de 6002/1100 Little Happiness. Ik mat een stukje cardstock achter het kleinste hartje.  De kaart verder afgemaakt met een doodlerandje. 

Liefs Monique

1 opmerking: