vrijdag 24 augustus 2018

Envelopes

Goedemorgen allemaal!
 Ik heb mij vermaakt met de nieuwe envelopjes-mal van Noor 6002/0864.

Met de mal kun je 6 verschillende envelopjes maken, met een super leuk resultaat!



Als basis heb ik wit cardstock gebruikt en voor de bekleding nam ik het nieuwe papierset Dots & Stripes 6011/0574.

Een beetje doodelen,  een leuke stempel erop en je hebt een schattig persoonlijk kaartje bij een cadeau.
Geef nou toe, dit is toch veel leuker dan zomaar geld geven?



En wat dacht je van dit schattige kaartje, als je een persoonlijk woordje bij het Kerstcadeau wil geven.


Het rondje dient als label, om het kaartje eruit te trekken.

6011/0574  SCR@P  Design Paper Dots&Stripes

Die heb ik gestempeld met het hartje uit de Journaling-kit 6004/0028 Het lachende mondje heb ik zelf toegevoegd.

6002/0864 SCR@P Scrapbookstencil Mini Envelopes

Fijn weekend!

1 opmerking: