maandag 3 december 2018

Hiep Hiep Hoera

Hallo allemaal,

Ik heb deze keer het kaartje rustig gehouden. Soms heeft een kaartje niet veel nodig en is eenvoud vaak het mooist. 


Ik snij een kaart op maat. Voor mijn achtergrond gebruik ik aquarelpapier. Met een blendertool bewerk ik het aquarelpapier en spat waterdruppels eroverheen. Dit droog ik met een heattool.

6002/0835 Mixed Up Mask stencil - Honingraat

De Mixed Up 6002/0835 Honinggraat heb ik op mijn achtergrond gebruikt en blijft een van mijn favoriete stencils. Voor de structuur heb ik eens een Mousse gebuikt. 


Dit schattige kikkertje heb ik ingekleurd met Brushmarkers.

6002/0199 Wolken (3st)

Ik vond de 6002/0199 Wolken wel erg leuk passen bij deze kikker met ballon. De randen van de wolken heb ik beïnkt. 


Bij een kikkertje horen natuurlijk vliegjes. De kleine halve bloemtjes die bij de 6002/0975 Ovaal Bloemen horen heb ik hiervoor gebruikt. 

6002/0975 Blauw Ovaal bloemen

Ik heb een blaadje ervan afgeknipt en zo krijg je deze grappige vliegjes. Ik heb in de vleugeltjes transparante Nuvodrops gedaan. De kaart afgemaakt met de leuke 6410/0471 stempel Hiep Hiep Hoera.

Dit was mijn kaartje weer voor de maandag.

Tot de volgende keer.

Liefs

2 opmerkingen: