vrijdag 25 oktober 2019

ATC Swap - Huisdieren

Hallo allemaal.

Het thema van de Noor! Design ATC swap van oktober is huisdieren.


Als voorbeeld heb ik ook een aantal ATC'tjes gemaakt.



Met Brusho heb ik aquarelpapier gekleurd.


Daarna heb ik m.b.v. een mask stencil structuurpasta op de kaartjes aangebracht.


Vervolgens heb ik nog iets extra kleur aangebracht met roze distress inkt. Deze inkt heb ik met een nat penseel verspreid. Hierna heb ik de randen van de kaartjes met bruine distress inkt een accent gegeven.


Het kleine frame is gemaakt met een stans.


Met draadjes heb ik dit vastgezet op de ATC'tjes.


De tekststrookjes zijn gestempeld. Dit zijn mijn ATC's huisdieren. Jullie zien dat je dus ook zonder specifieke stempels of materialen van huisdieren iets voor deze Swap verzinnen kunt.

Een creatieve groet, 

Hanny

2 opmerkingen: