dinsdag 8 oktober 2019

Happy Dude

Hoi allemaal,

Vinden jullie de Vintage Jeans collectie niet helemaal geweldig? Ik vind de mallen, papier en de labellen geniaal. Voor mij betekent dit dat ik met alle gemak mannen en jongenskaarten kan maken en dat vond ik toch altijd best een lastige aangelegenheid.


Dit is de kaart die ik met de nieuwe collectie heb gemaakt. Als basis heb ik de grote Shape Art Label XL 470.713.138 gebruikt. Hier past namelijk lekker veel op.

Uiteraard heb ik het mooie Vintage Jeans Papierbloc 6011/0621 gebruikt voor deze kaart. Op de kaart heb ik nog een een groot stuk designpapier op wit en donkergrijs cardstock gemaakt. 


Op de kaart heb ik tevens nog wat stempels gebruikt om het geheel nog stoerder te maken. Tevens heb ik weer gebruik gemaakt van mijn 3 in 1 bannerpunch. Ik gebruik deze best vaak omdat ik het altijd wel stoer vind staan op een kaart. 

   6002/1389  Vintage Jeans Sneaker

Aan de bovenkant van de kaart heb ik de Vintage Jeans Pocket 6002/1388 verwerkt. 

6011/0419 Noor! Labelvellen Vintage Jeans        
In the pocket heb ik 2 bingokaartjes verwerkt en aan de zijkant is een tag aan de pocket bevestigd. De bingokaartjes en de tag zijn afkomstig van de labelvellen Vintage Jeans 6011/0419. 

 
De takjes achter de pocket komt van de Summer Vibes Flower 6002/1290.

  

Zowel het plaatje als de ster met de tekst zijn ook afkomstig van de Vintage Jeans Labelvellen 6011/0419.

  
Hoe geweldig is deze sneaker wel niet? Ik vind 'm echt kei tof. En deze Vintage Jeans Sneaker 6002/1389 staat natuurlijk mega stoer op zo'n jongenskaart!! In de gaatjes voor de veter heb ik eyelets verwerkt en hierdoor heb ik wat sisaltouw geregen. De stiknaden heb ik aangezet met Oxide Distress Inkt. 

Dit is mijn stoere jongenskaart! Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren. 

Tot volgende week!

Liefs,

0 reacties:

Een reactie posten