zondag 20 oktober 2019

Hallo allemaal,

Deze maand heeft Corry een leuke kaart voor jullie bedacht en uitgewerkt. Daar moest ik toch ook eens mee aan de slag. Mijn scrapvriendin was 40 jaar in dienst en ik was uitgenodigd. Daar hoorde natuurlijk een kaartje bij.Eigenlijk werd het een soort boekje met heel veel fotootjes.


 Het papier wat ik gebruikt heb is Design Papier Ivy Cottage 6011/0627.


 De voorkant heb ik aangekleed met bloemetjes, fotorolletjes lint en andere tierelantijnen.


Over het lint heb ik het vogeltje geplakt uit 1 van de kaartjes.


 De theepot komt uit een groot vel.



 Wat een leuke velletjes zitten er in het pakket om te gebruiken


 Qua grootte past het precies op dit kaartje/boekje


Er zitten allemaal tabjes in met fotootjes. Het is een super leuk boekje geworden! Bedankt Corry voor het modelletje!  Doen jullie ook allemaal mee?  Wij zouden het leuk vinden om jullie creaties te zien.
Ik hoop dat jullie net zoveel plezier in het maken hebben als ik heb gehad.

Afbeeldingsresultaat voor challenge

Heel veel groetjes Annette

1 opmerking:

  1. Die heb ik een aantal jaar geleden ook al eens gemaakt voor een huwelijk. Vond het ook een leuk model

    BeantwoordenVerwijderen