maandag 21 oktober 2019

Hohoho!

Hallo allemaal,

Nog 64 dagen en dan is het alweer kerst. Voor nu nog tijd genoeg om kerstkaarten te maken. Hebben jullie al genoeg voorraad!


Voor deze kaart ben ik aan de slag gegaan met het designpapier 6011/0615 Paper bloc Feliz Navidad! De kleurtjes uit deze set vind ik prachtig. Net even anders dan de standaard kerstkleuren. Het knipvel past er superleuk bij.


De 6002/1134 Nordic Christmas 'Herten' zijn uit bruin cardstock gestanst en met inkt iets bruiner aangezet. 

6002/1334 Nordic Christmas Herten


De 6002/1335 Nordic Chrsitmas 'Pine' zijn momenteel niet op voorraad.


Voor een sneeuweffect maak ik met een acry pen fijne spetters.


Dit was mijn kaartvoorbeeld.

6011/0615 Paper bloc Feliz Navidad

Veel fröbel plezier en tot de volgende keer!

Liefs,

2 opmerkingen:

  1. Geweldig leuke kaart. Ik heb mijn kerstkaarten eigenlijk al klaar maar ga toch nog wel even een poosje door. Voorraad voor volgend jaar!!??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart in een mooi model en mooie kleurtjes ! leuk met die kaboutertjes !

    BeantwoordenVerwijderen