dinsdag 29 oktober 2019

Cutie

Hoi allemaal,

Babykaartjes maken blijft gewoon leuk om te doen. Ik krijg vaak verzoekjes of ik voor iemand een kaartje wil maken, maar met werk en tijd lukt dat niet altijd. Dit keer wilde ik er graag tijd voor maken omdat het voor iemand is die ik ken. 


Ik heb een standaard kaart van 15 bij 15 cm gemaakt. Deze eerst uit Kraft cardstock gesneden en daarna 14,5 bij 14,5 cm uit wit cardstock.

Het geweldige papierbloc Vintage Babyboy 6011/0607 is zo mooi om te gebruiken voor een stoere maar toch lieve babykaart. Op de kaart is ook nog een strook Kraft ribbelkarton bevestigd van 7 cm bij 14 cm.

 

Op de strook met het Kraft ribbelkarton is aan de rechterkant het Blauw hart 6002/1250 bevestigd.
Het plaatje komt van het bij het designpapier horende labelvel. 


Op het hart is nog een mooie volle strik verwerkt. 

  
De Bingokaartjes zijn ook afkomstig van het genoemde labelvel Vintage Babyboy. Bij gebrek aan de labelvellen kun je er ook voor kiezen om gebruik te maken van de super handige Crafty Cocktail Bingo 6004/0039. 

6004/0039 Crafty Cocktail Bingo

Met deze stans en stempels kun je heel gemakkelijk in een handomdraai je eigen bingokaartjes maken. De bingokaartjes zijn onder de kraftrand gestoken.

     
Mij maakt het niet uit dat er Engelse en Nederlandse teksten op de kaart staan. Ik kon gewoon niet om deze leuke stempels van Bella Lulu heen. Ik heb met een sterrenstans wat sterren uitgestanst en op 1 van deze sterren heb ik de tekst "Ik ken je nog maar net maar ik vind je nu al de leukste" gestempeld. Zo'n schattige tekst en meestal helemaal waar als je kennismaakt met de baby in kwestie.
De ster is bevestigd op de kraftrand en hierover heen heb ik nog een stukje designpapier verwerkt. Aan de onderkant van een aantal vellen designpapier zijn nl. wat tekstranden gemaakt. In dit geval heb ik de rand It's a boy gebruikt.


In de rechter bovenhoek heb ik de andere ster verwerkt. Deze heb ik in twee verschillende formaten gestanst en gemat. In het designpapier zit een stukje met sterren en wat tekst erop, hieruit heb ik de ster gestanst. 

Dit is mijn babykaartje voor vandaag. Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren. 

Tot volgende week!

Liefs,

2 opmerkingen: