maandag 7 oktober 2019

Scrap Challenge #21

Hallo allemaal.

Ook deze maand is er bij Noor! Design weer een Scrap Challenge. Deze schets heb ik op een memorydex kaartje gebruikt.


Omdat 2 foto's onder elkaar op 1 kaartje wel erg klein zou worden, heb ik in plaats daarvan 1 rechtopstaande foto gebruikt.


Op de achtergrond heb ik geen papier gebruikt, maar stempels. Hierbij heb ik wel de schets aangehouden.




De kleuren op dit kaartje zijn gemaakt met pigmentpoeders. Het magical poeder bevat een glans, maar dat is op de foto slecht te zien. De hexagons heb ik gemaakt met deze stans.



Dit memorydex kaartje heb ik verwerkt op een pagina in mijn vakantie-album. Op het Noor! Design blog kun je meer info vinden over deze Challenge.

Veel plezier met het maken van deze Challenge.

Groeten Hanny

2 opmerkingen: