zaterdag 30 november 2019

Happy B Day


Hallo Allemaal,

Het papier Love Story (6011/0600) blijft toch wel één van mijn meest favoriete designpapiertjes van Noor!




Ik heb het ook weer gebruikt voor deze vouwkaart.

6011/0600 Paper bloc Love Story
Het model van deze kaart heb ik gemaakt met Dutch Doobadoo stencil Box Art Pop Up box.


De punten van de kaart heb ik versierd met blauwe mal 6002/1258.

6002/1258 Blauw Frame vierkant

Onder het plaatje zit bijpassende blauwe mal 6002/1256. Het tekststansje komt van Little happiness stans 6002/1317.


Langs de randen aan de binnenkant zit randstans 6002/1383.

6002/1383 Blauw Randmal


De strikken heb ik gemaakt met Little Happiness stans 6002/1387. En andere Little Happiness stans die ik heb gebruikt is nummer 6002/1100. 

6002/1387 Little Happiness Strikje

Ik heb hier het hartje van gebruikt op de hoek van het plaatje.


De bloemen zijn gemaakt met roll up flower 6002/1336. 

6002/1336 Noor! Design Stans Roll Up Flowers

De takjes onder de bloemen zijn afkomstig van 6002/0939.


Fijne dag allemaal.

Liefs,

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en mooie kleurtjes! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Seizoensgroeten aan al mijn vrienden, ik ben Eva Lucas. Van Assen, Nederland. Ik wil mijn prachtige getuigenis delen over hoe ik mijn man terug in mijn leven heb gekregen, ik wil mensen in de wereld vertellen dat er online een echte spellcaster is en krachtig en oprecht is, zijn naam is Baba Amiso, de Wiseman, hij heeft me onlangs geholpen mijn relatie met mijn man, die mij heeft gedumpt, te herenigen en heeft niets meer met mij te maken, belde me en begon me te smeken. Voor iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Dr.Amiso de Wiseman ook allerlei hulp bieden, zoals hereniging van huwelijk en relatie, genezing van allerlei ziekten, rechtszaken, zwangerschapsgezegde, we zijn nu erg blij met onszelf . Wiseman laat hem beseffen hoeveel we van elkaar houden en elkaar nodig hebben. Dr.Amiso is een echte tovenaar. Hij kan u ook helpen uw verbroken relatie op te lossen. Ik had mijn man terug! Het was als een wonder! Geen huwelijkstherapie en we doen het heel goed in ons liefdesleven. Echtscheidingszaken, neem contact op met deze geweldige man als u een probleem hebt met een duurzame oplossing via e-mail: herbalisthome01@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen