zondag 10 november 2019

Memories


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik aan jullie weer gezellig een layout zien op 30x30cm papier. 


Ik ben begonnen met de strepen te maken met glacier paste. Ik heb daarvoor een stukje gerafeld hardboard genomen en die ingesmeerd over de lengte met de pasta. Op papier heb ik deze dan wat verschoven zodat je de verticale onregelmatige strepen krijgt. Daarna ben ik het papier gaan zoeken bij de foto en deze 3 papierlijnen bij elkaar gebruikt. In het designpapier pakket Wild Flowers 6011/0629 vond ik deze margriet. Toen ik die zag dacht ik meteen die is leuk om op het papier groot terug te laten komen.


 Dus mijn Inktense potloden uitgeprobeerd. Wat werken deze fijn! Met water te verdunnen zodat je echt veel kleuren in een doos hebt zeg:) Zou leuk met het glanzende effect van de glacierpaste.

Het honden designpapier Woof Woof mag niet ontbreken toch?!


Bij de Margriet hoort ook nog een bijtje. Die ook maar eens proberen te maken met de Inktense potloden.  En het mooie houtnerf papier 6011/0534 krijgt ook een plekje op de achtergrond.


Zo dit was het weer! Zien we jullie snel weer!

Groetjes Annette

2 opmerkingen: