donderdag 21 november 2019

Warme Winter Groetjes

Goedemorgen,

We gaan alweer hard richting de kerst en vandaar dat ik nog maar eens een winterkaartje in elkaar heb gezet.



Met de schattige 'Christmas Village' stansjes 6002/1424 uit de december-collectie van Noor! Design en het designpapier 'Bright Christmas' 6011/0635 heb ik dit schudkaartje gemaakt.



De vorm van de kaart heb ik afgetekend met Dutch Doobadoo Shape Art Mal 'Circle Eurolock' 470.713.169. De cirkel waarin ik het kerstdorpje heb verwerkt is gesneden met de 'Snowglobe' 6002/0926. Als je de rand embost, krijg je er gave sterretjes in!



Dat geeft een leuk effect! Ik heb achter de cirkel mica geplakt en de rand omhooggewerkt met 3D-tape. Vervolgens heb ik pailletten, kraaltjes en microbeads als schudmateriaal toegevoegd.


De kaart heb ik tenslotte afgemaakt met uit vellum gestanste bloemen (6004/0009) waarvan ik de randen met witte embossingpoeder heb bewerkt en twee soorten takjes.



Namelijk 'Mistletoe' 6003/0094 en 'Berries' 6003/0090. Met een parelpen heb ik 'echte' besjes gemaakt.


De tekst komt uit Bella Lulu knipvel 'Snowman'.

    

Als laatste heb ik de kaartenstandaard 6002/1394 uitgestanst en gemat op rood cardstock. Zo kun je zo'n ronde kaart mooi neerzetten.


1 opmerking: