dinsdag 24 december 2019

Opkikker

Hoi allemaal,

Ik houd echt heel erg veel van Kerstmis maar ik ben nu toch blij dat de kerstkaarten weer achter de rug zijn en we weer met andere kaarten aan de slag kunnen.


Voor deze week heb ik een beterschap kaart gemaakt. Het is een dubbele kaart geworden en het is een model waarvan we eerder dit jaar een challenge hebben gedaan.  Ik vind het zelf een erg leuke kaart om te maken dus vandaar. Snijd een stuk cardstock van 29 cm bij 14,5 cm. Ril de brede zijde op 14,5 cm. Stans uit het midden van de kaart een cirkel (alleen aan de voorzijde van de kaart).
Voor het designpapier heb ik gekozen voor het Lavender Garden Papierbloc 6011/0591. 


Dit is de linker binnenkant van de kaart. Bevestig een stukje touw of lint over de uitgestanste cirkel en zet deze stevig vast. Plak daarna het designpapier op je kaart. 

  

Voor de binnenste cirkel heb ik gebruik gemaakt van de cirkelstansen van de Blauw Kantrand Cirkel 6002/1141. Deze cirkels hebben een mooie stikrand. Stans deze 2 maal uit cardstock en 2 maal uit het designpapier. Zo heb je een voorkant en een achterkant voor de binnenste cirkel.

6002/1141 Blauw Kantrand Cirkel

De tekstjes zijn afkomstig van een Bella Lulu knipvel, maar je kan hier natuurlijk ook prima een stempel tekst voor gebruiken. Ik heb zowel aan de voorkant van de cirkel als aan de achterzijde (binnenkant kaart) een tekst bevestigd.

  

De kikkers op de kaart komen ook van een knipvel van Bella Lulu. Achter de kikker heb ik een filmstrip bevestigd. Deze komt niet uit onze collectie maar we hebben wel filmstrips en deze kun je vinden bij de Mixd Up stansmallen Filmstrips 6002/1232. 

6410/0497 Stempels  Hello   

Op de filmstrip heb ik nog een hart bevestigd. Het hart komt uit de scraplijn Stempels Hallo 6410/0497 en heb ik met Distress Oxyde inkt gestempeld op het designpapier. De kleinere hartjes heb ik gebruikt op de voorkant van de kaart. 


Dit is de rechterzijde van de binnenkant van de kaart. 

   
Aan de bovenkant is de Blauw Border met swirls 6002/1197 verwerkt.

 

Op deze zijde heb ik eerst nog wat stukjes designpapier, gemat op cardstock, verwerkt. Hierboven op is de prachtige Blauw Kantrand Cirkel 6002/1141 bevestigd. 


Dit is dezelfde stansset als genoemd bij de cirkels. Een mooie complete set dus. Op de cirkel is nog een kikker bevestigd en een hart van de stempelset Hello  6410/0497.

  
Onder 1 van de stukjes papier onder de ronde stans is een tag verwerkt. Deze tag is afkomstig van de Scr@p Stans Labels & Tags 6002/1175. Hierop is weer een stukje tekst verwerkt.

  pap
Uiteraard mag mijn favoriete stempelset niet ontbreken op deze kaart. Ik heb de tag 2 maal gestempeld en uitgeknipt. Deze is bevestigd rechtsonder op de kaart.

6002/1175 SCR@P Stans Labels & Tags

Dit is mijn kaart weer voor deze week.  Ik wens jullie allemaal een fantastische kerst en behalve een liefdevol en gezond jaar ook vooral een heel creatief 2020 toe. 

Liefs,

1 opmerking:

  1. Heel erg leuk en ik ben ook wel toe om andere kaarten te gaan maken! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen