maandag 30 december 2019

Sprankelend Knalgoed Nieuwjaar!

Hallo Allemaal,

Mijn laatste creatie van dit jaar sluit ik af met een "flikkerster"! Hiervoor heb ik de 6002/1120 Silent Night "ijskristallen" bevestigd aan strookjes mica om ze te laten sprankelen.


Bij deze creatie was mijn idee om er een "flikkerster" van te maken.
Voor deze ster ben ik aan de slag gegaan met een Shap Art model. Ik heb hiervoor het designpapier 6011/0633 Paper Bloc "Sleigh Ride" gebruikt.

6011/0633 Paper bloc Sleigh Ride

Ik heb de ster bevestigd aan een rietje. Over het designpapier wit en goud accenten aangebracht door te spetteren met een Molotow acryl pen.


Deze leuke stempeltekst gestempeld op de ster uit de 6002/0863 
"Scrap Scrapbookstencil Basic Shapes 2"!

6002/0863 Scr@p Scrapbookstencil Basic Shapes 2

De ster is hierna gerild en op de andere ster vastgezet met het lijmpistool.


Voor de hoekjes op de ster heb ik gebruik gemaakt van de stans mal
6002/0639 "Blauw Ovaal Sierlijk"!


De 6002/1120 Silent Night "ijskristallen" uit wit glitterkarton gestanst en op strookjes transparante Mica geplakt. De ijskristallen heb ik aan beide zijden dubbel tegen elkaar geplakt.

6002/0639 Blauw Ovaal sierlijk

Hierna de Mica gevouwen en met het lijmpistool langs tegen de ster vastgezet.  


De gouden glitter sterren komen uit de set 6002/0926 "One of a Kind Sneeuwbol"!


De 6003/0088 Vintage Flourishes "Sterren" uit goud karton gestanst en aan lint bevestigd.


Verder gebruikte materialen zijn lintjes, draad, sisal en engelenhaar en glitterspray.

6003/0088 Vintage Flourishes Sterren

Dit was mijn voorbeeld voor de laatste maandag van 2019! Ook in het nieuwe jaar hoop ik jullie te mogen inspireren
met mijn creaties.

Ik wens jullie allemaal een 
Schitterend
Gelukkig
Sprankelend
Prachtig
Gezond
Knalgoed 
en
Creatief
 2020 

Liefs



2 opmerkingen: