maandag 9 december 2019

The Girls

Hallo Allemaal,

Deze keer laat ik jullie een Lay out zien die ik heb gemaakt tijdens een knutselweekendje.


De achtergrond was een kleine Workshop die werd gegeven tijdens dit gezellige weekendje.  De foto is een kiekje van mijn dochter en Nichtje tijdens onze vakantie van afgelopen zomer. Het contrast van zwart wit en de gekleurde achtergrond vind ik een prachtige combinatie!


De hartjes komen mooi uit bij deze Lay Out door ze in het zwart te stempelen.

6410/0468 Stempels  Script

6410/0497 Stempels 'Hello'


De labels in oranje en zwart gestempeld en rondom uitgeknipt. Deze aan beide kanten laten uitsteken. De stempel heeft ook leuke inktvlekjes die ik hier en daar over de achtergrond heb gestempeld.

6410/0497 Stempels  Hello

6410/0468 Stempels Script. De Lay Out afgemaakt met enkele Nuvo Dew Drops.

Tot de volgende keer.

Liefs

2 opmerkingen: