dinsdag 31 december 2019

Birthday

Hoi allemaal,

Kerst zit er weer op dus nu weer tijd voor iets anders dan kerstkaarten. Ik heb voor deze blogpost een verjaardagskaart gemaakt. 


Dit is de voorkant van de kaart. Ik heb de volgende afmetingen genomen. 2 keer een strook van
 15 cm bij 30 cm. Deze ril je op 15 cm en 22,5 cm. Het stuk van 15 bij 15 cm wordt op elkaar bevestigd. Omdat dit een pocket wordt, tape je alleen de zijkanten en de onderkant. 




Voor deze kaart heb ik voor het super romantische Vintage Roses Paper bloc 6011/0548 gekozen.

6002/1142 Blauw Kantrand

Ik heb voor de gehele basiskaart hetzelfde dessin gekozen. In dit geval het blad met alle rozen erop.

 

Op de voorste flappen heb ik aan de buitenzijde van de flap deze Blauw Kantrand 6002/1142 verwerkt.


Dezelfde kantrand heb ik ook aan de bovenkant verwerkt. 


Dit is de binnenkant van de kaart.

   

Voor de pocket heb ik deze kaart gemaakt. Deze is 12,5 bij 14,5 cm. Aan de bovenzijde is een tag bevestigd zodat je de kaart er eenvoudig uit kan halen.


Hier heb ik wel wat rustiger papier voor gebruikt zodat je hier nog iets op kunt schrijven of stempelen.

      
Onder het plaatje is de Blauwe Doily mal 6002/1384 verwerkt. 

     

Rechtsonder bevindt zich een bloementoef. De bloem is afkomstig van Floral Flourishes Charlotte 6002/1314.


 Ik heb hier slechts 2 bloempjes per bloem gebruikt waarvan de binnenste met sparkling powder van Nuvo is bewerkt. 

6003/0093 Vintage Flourishes Eucalyptus

In de toef heb ik ook nog de Vintage Flourishes Eucalyptus 6003/0093 verwerkt. Een leuk strikje maakt het af. 

   

Linksboven van het plaatje bevindt zich de Little Happiness Pigeon 6002/1315. Deze heb in de mal laten zitten en met inkt de ge-emboste delen bewerkt. 

 
Als laatste heb ik de band gemaakt om over de kaart te kunnen schuiven.  De band is 6 cm hoog en 31 cm lang. Dit red je niet met je cardstock. Je moet er dus nog een klein stukje tussen zetten. Dit heb ik weg laten vallen in de zijkant. Vergeet niet ongeveer een stukje van 0,5 cm te rillen anders past de band er niet omheen.

6002/1315 Little Happiness Pigeon

Dit was mijn kaart voor vandaag. Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren.  Tot volgende week en een hele fijne jaarwisseling gewenst!

Liefs,



2 opmerkingen:

  1. Heel mooi en jullie allemaal een fijne en veilige jaarwisseling en een gezond en creatief 2020! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi hele fijne jaarwisselimg goede gezondheid veel g e luk en creativieit gewenst voor 2020

    BeantwoordenVerwijderen