dinsdag 13 november 2012

Decembergroetjes

Gisteren hebben we het er op de Noor! Design Facebook pagina al even over gehad, maar ik wil er vandaag op het blog nog even op terugkomen. Ik merkte zaterdag tijdens de demo bij HobbyVision dat velen van jullie nog niet bekend zijn met de nieuwe Noor! Design Borduurstansen.

Het unieke aan deze mallen is dat ze, wanneer je ze door je stansmachine draait, ook direkt de borduurgaatjes voorgeperforeerd worden in je papier. Dus geen gedoe meer van met de hand prikken met een priknaald! We zullen hier volgende week nog even op terugkomen met een tutorial.


En omdat we de 170.000 bezoekers op het Noor! Design blog ook alweer ruimschoots gepasseerd zijn is het dus ook weer CANDY-time! Laten we dus maar een leuke borduurstans weggeven.


Wat moet je doen om kans te maken op deze Noor! Design Borduurstans?

1.) voeg je naam en URL toe m.b.v. Mr. Linky
2.) plaats het "Noor! Design" logo op je eigen blog met een link
3.) wordt volger

Ik laat deze candy lopen tot woensdagochtend 14 november 08.00 uur en dan kies ik een winnaar met random. Ik wens iedereen succes, wie weet ben jij de gelukkige dit keer. Doe dus snel mee!






34 opmerkingen:

  1. Uhhhhhh borduren?????? Jaaaa volgens mijop de lagere school gedaan. Das lang geleden .Laat ik maar eens weer proberen... leuk hoor deze candy, ik doe mee!!!

    GROETJES Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb m nog niet dus doe ik gezellig mee. Wie weet.

    Groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart zo met die mal.
    Ik heb de mal ook en erg gemakkelijk als de gaatjes er al in zitten als je hem door je machientje haalt.
    Gr Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwww wat een prachtig winterskaartje
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart en heel mooi opgepimpt. Borduren doe ik nog steeds vanaf papieren patronen, ik heb nog nooit zo gewerkt, dus waag ik nu maar een gokje, spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi meis

    wat een beauty van een creatie
    prachtige kleuren combi meis
    dank je wel meis voor een kan om deze mooie mal te winnen
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje!! Super leuk dat wij weer eens kans krijgen om zo'n mooie mal te winnen!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje is dit, ze zijn mij wel bekend hoor
    de schitterende borduurmallen !
    Ik waag wel ook graag een kansje op de mooie candy.

    Fijne dinsdag !
    grtjsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie kaart
    en wat zijn ze geweldig de borduurmallen
    groetjes debo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart en ik wil wel een kansje voor het stansje :-)
    Bedankt alweer! Groetjes, Marianne MW

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke Candy, ik hou van borduren maar dat prikken staat mij tegen, haha is hierbij niet nodig dus Top uitvinding

    groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie stans geef je weer weg. Ik waag graag een gokje..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ook ik wel graag een gokje wagen voor de mooie stand!!!!!
    evelien van essen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goed om ze nog eens even onder de aandacht te brengen want ze zijn zo leuk. Ik heb er eentje maar deze heb ik nog niet dus ik doe heel graag mee. Heb al 1 kaartje met de borduurmal die ik heb op mijn blog staan en ben momenteel met nog een kaartje hiermee bezig. Echt zo leuk om te doen en het effect is zo mooi. Iedereen veel succes met deze kans om te winnen.

    groeten van Yvonne Rijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat super leuk zeg!! Wie weet....

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie stans! Ik wil er graag een kansje voor wagen! Volger ben ik al een tijdje

    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooie kaart weer, jammer zeg dat niet iedereen ze kent....

    wat een mooie candy weer ik waag ook een gokje, apart om te zien dat wanneer je een candy weggeeft er in eens zo veel aanmeldingen zijn en anders maar heel weinig berichten komen onder de kaart

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig voorbeeld weer met deze mooie mal, ik blijf volhouden hoor, doe weer graag mee.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Stunning card! Thanks for another chance to win a fantastic candy!
    Michaela xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jolanda, gefeliciteerd maar weer met het aantal bezoekers. Een leuke candy geef je weer weg.
    Ik ken de mallen alleen van de voorbeelden die je steeds op je blog laat zien, dus waag ik graag ook weer eens een kansje.

    Mooie kaart overigens.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. een hele mooie kaart. prachtig!
    ik doe dit keer niet mee omdat ik al malletjes net heb ontvangen via een challengeblog Creaine scrap met mijn winnende kaart.
    heb al Ć©Ć©n gebruikt en klein stukje geborduurd maar ik moet er nog een kaart mee maken. zijn inderdaad prachtige mallen. dank je wel.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi jolanda .
    gefeliciteerd richting 170.000 bezoekers.
    je geeft weer een leuke candy weg.
    ik waag een kansje .
    you never no.

    groetjes henny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Eine zauberhafte Stanze, GefƤllt mir sehr. Liebe GrĆ¼sse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  24. prachtige stans en een mooie kaart.
    dank je wel voor deze kans weer.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een heel erg mooi kaartje! Ik waag snel mijn kansje.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wow, wat een schitterende kaart en een prachtige stans!! Heb pas twee van deze mooie borduurmallen gekocht dus binnenkort iets moois mee maken.
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw....dat is leuk! Wat een prachtige stans......ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik doe graag mee hoor :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Jolanda de kaart ziet er weer mooi uit en nee de borduurmallen heb ik nog niet maar zijn wel prachtig dus mijn naam staat er weer bij en zal gaan duimen voor de mal dan maak ik ook een klein kansje op dat ik ook eens aan de borduursteek kan gaan.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Met zo'n mooie kaart als voorbeeld wil ik ook wel een kans wagen op deze prachtige stans. Dankjewel voor de kans! Groetjes, marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ze zijn zo mooi die borduurmallen!
    Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. prachtige stans, wil wel een gokje daar voor wagen
    groetjes harma

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gelukkig had ik ze "in blogland" en bladeren wel al gezien, maar wil ze eerst in het echt zien voor ik een keuze kan maken... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen