zondag 4 november 2012

Candy 160.000 bezoekers

Design Team Member Ineke laat  ons vandaag zien dat ze een kei is in het maken van vintage kaartjes. Ze heeft daarbij diverse nieuwe produkten van Noor! Design gebruikt in dit thema die deze maand op de markt gekomen zijn.

Snijd een dubbele rode kaart van 15 x 15 cm. Snijd een witte kaart van 14,5 x 14,5 cm en mat hierop designpapier uit je Noor! Design Vintag Paper Block 6011/0102. Voor dat je dit alles vast plakt zet je hier eerst een stukje kant overheen wat je aan de onderkant vast zet met een stukje plakband. Snijd een vierkant van wit cardstock van 11 x 11 cm en hierop weer Vintage papier van 10,5 x 10,5 cm. Stans en emboss de Noor! Design mallen Frame 6002/0147 en het hoekje 6002/0136 en beinkt ze met bijvoorbeeld Distress inkt. Werk je kaart af met een vintage plaatje van Noor! Design knipvel 6010/2004.


Snijd een strook van okergeel cardstock van 30 x 13 cm en ril deze op 4,3 en 15 en 25,7 cm. Snijd 2 stukjes Kraft paper van 3,9 x 12,6 mm en 2 stukjes Kraft paper van 10,4 x 12,6 mm. Mat hierop 2 x vintage papier uit het Noor! Design blokje 6011/0102 van 10 x 12,2 cm en 2 x 3,5 x 12,2 cm. Stans en emboss de Noor! Design mallen Frame 6002/0146 en Rand 6002/0149. Het label op de kaart is gemaakt met Noor! Design Labels & Tags 6002/0142 en het tekstje in het label is gemaakt met Noor! Design stempelset 6410/0010.  Werk je kaart af met een vintage plaatje van Noor! Design knipvel 6010/2004.

We houden uiteraard de traditie hoog om bij iedere 10.000 bezoekers die we gepasseerd zijn op het blog een leuke candy weg te geven. Dus nu we de 160.000 bezoekers behaald hebben is het weer tijd om een cadeautje weg te geven!


En om een beetje in de vintage sfeer te blijven heb ik als candy gekozen voor bijgaand Noor! Design Vintage papierblokje. Een paper block met daarin 36 velletjes achtergrondpapier in formaat 15 x 15 cm.


Wat moet je doen om kans te maken op dit papierblokje?

1.) voeg je naam en URL toe m.b.v. Mr. Linky
2.) plaats het "Noor! Design" logo op je eigen blog met een link
3.) wordt volger

Ik laat deze candy lopen tot dinsdagochtend 06 november 08.00 uur en dan kies ik een winnaar met random. Ik wens iedereen succes, wie weet ben jij de gelukkige dit keer.


56 opmerkingen:

  1. Zoveel volgers, gefeliciteerd Jolanda

    en die kaart van Ineke is PRACHTIG

    groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe graag mee aan de candy volger ben ik al,
    en Ineneke je vintage kaartje vind ik beeldschoon.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk dat je zo snel gaat Jolanda en verdiend want je maakt toch mooie spullen.
    de kaart is magnifiek en een prachtig voorbeeld.

    Succes en op naar de volgende mijlpaal.

    groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ineke je kaart is schitterend en dan misschien zulk mooi papier winnen. Ik doe mee hoor!!
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat en wat een te gekke kaart heeft Ineke gemaakt met al die mallen en dat schitterende papier dus aan deze candy doe ik heel graag mee!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart en dus ook een heel mooi blokje. Ik doe graag mee.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart en van harte met zoveel bezoekers... Jeetje!!!
    En doe dan ook graag mee aan deze candy.

    Lieve gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schönes Papier, möchte ich gerne gewinnen.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart is dit, is heel mooi scrappapier dus ik doe graag mee.

    Groetjes, Friedy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie vintage kaart,prachtig papier daar zou ik ook wel eens een vintage kaart mee willen maken!! dus bij deze wil ik wel een gokje wagen.en proficiat met de 160.000 bezoekers.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een gave kaart en weer een super candy.
    Van Harte Gefeliciteerd Jolanda.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Jolanda, wat veel bezoekers zeg, super. Wat een prachtige kaart is dit zeg. De paperpad is ook erg mooi, leuke Candy.
    Liefs, Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een super Candy zeg. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart! Dat zou ik ook wel willen kunnen...Maar goed je kan niet alles. Wel staat deze mooie papierblok op mijn lijstje, dus: ik vind het een gave candy! Fijn toch dat zoveel mensen komen kijken? Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Absolutely stunning work of art your creation! Thank you for offering another super candy.
    Michaela xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met zoveel bezoekjes hoor en wat een leuke candy geef je daarom weer weg. Ik doe natuurlijk weer mee.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. gefeliciteerd met je zoveelste bezoeker en ja die tineke kan er wat van en het leuke van die kaart is dat ik al die mallen al bezit dus heb weer een vooruitzicht op het maken van zo soort kaart:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oef, wat gaat het hier snel.
    Even een paar dagen geen tijd gehad en meteen al een aantal prachtige kaarten gemist.
    Gelukkig kom ik mooi op tijd om te zien dat er alweer 10000 bezoekers meer zijn geweest.
    Gefeliciteerd met dit enorme succes.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi Grietje, wel bij de les blijven hè....want hier op het Noor! Design blog gaat het feest gewoon door hoor, iedere dag weer!

      Verwijderen
    2. haha, ja, mag er wel bijna bij blijven zitten.

      Grietje

      Verwijderen
  19. Hoi Jolanda,

    Gefeliciteerd met je 160.000 bezoeker en wat een mooie kaart heeft Ineke weer gemaakt super.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat is dit een prachtige vintage kaart, jeetje wowww hee,
    en wat leuk dat je de uitleg erbij gedaan hebt :)
    Op de candy waag ik natuurlijk ook graag een kansje.

    Grtjesssss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wauw, wat een mooi papier (en ook de kaart natuurlijk, hihi) Ik waag graag een kansje.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd en wat veel bezoekers.
    Er zijn ook telkens zoveel leuke creatie's te zien.
    En elke keer als ik kijk komt er weer een mal op mijn verlanglijst voor de sinterklaas.
    En Ineke wat een prachtige kaart.
    Doe graag mee met de candy.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop dat je lief bent geweest Margreet, dan zul je toch vast wel wat leuke cadeautjes krijgen van de sint? ;-)

      Verwijderen
  23. Jeetje wat een schitterende kaart is dat toch weer geworden, toppie. dank je wel voor de leuke candy kans weer
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Proficiat met je 160.000 bezoekers.
    En Ineke wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een heel erg mooie kaart! Met vintage krijg je altijd top resultaten!
    Keep up the good work, dames!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. schitterend wat zijn dit weer beauties van kaarten
    ook de mallen komen hier goed tot z'n recht
    en dan ook weer een super gave candy
    echt schitterende paperblocs
    en natuurlijk gefeliciteerd met zoveel bezoekers

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd met je nieuwe mijlpaal. Super.
    Het kaartje is helemaal het einde.
    Prachtig hoe al jou mooie spulletjes verwerkt zijn.
    Alles komt zo mooi tot zijn recht :)
    Helemaal top :)

    groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd met dit geweldige aantal bezoekers.
    Ik waag ook weer een kansje, Ik vind jullie spulletjes zo fijn om mee te werken, maar ik kan natuurlijk niet alles kopen.(al zou ik dat wel willen natuurlijk.)
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hoi meis
    je nieuwe mallen en stempels zijn geweldig
    net als dit prachtige kaartje, super mooi meis
    gefeliciteerd met zoveel hit's meis, maar ja dat is ook niet zo raar met zo'n talent als jij
    dank je wel voor een kansje om dat schitterende paperblok te winnen
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige kaart weer en een leuke candy, waar ik graag aan mee wil doen.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuke candy! Ik geniet nog volop van mijn gewonnen prijs, maar ik waag toch weer een gokje hoor.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige kaart met het nieuwe vintagepapier. Wil graag een kansje wagen.

    Leuk je in het echt gezien te hebben op de KreaDoe in Utrecht. Stond bij Scrapfever te helpen.
    We hebben even gebabbeld.... Alles kunnen zien op die dag?

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtige candy.... wil heel graag een kansje wagen op dit mooie papier. Ennuh.... proficiat met 160.000 bezoekers. Echt niet te geloven!! Lieve groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Your products are really beautiful, especially the dies. I have five of them so far, and a lot of my blog readers in the US are buying them after seeing the cards I made with them.

    Thank you for making such beautiful products!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gefeliciteerd met 160.000 bezoekers. Geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat super leuk zeg, 160.000 bezoekers, jeminee.... wat een boel.... Gefeliciteerd hoor!!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. wauwie wat super candy zeg, natuurlijk wil ook ik een gokje wagen.
    proficiat met de 160.000ste bezoeker. Op naar de 200.000
    lieve groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Jullie gaan als een trein!! De TGV welteverstaan, geen boemeltreintje! En natuurlijk wil ik graag meedingen naar die prachtige candy!Succes verder met het blog!!
    liefs, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Fantastische kaart (zoals altijd)...geweldig !
    Bedankt voor de kans om deze geweldige candy te kunnen winnen...
    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wauw, deze stonden al op mijn verlangenlijst, dus ik wil graag een gokje wagen!

    Groetjes, Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  41. wat een mooie kaart, oh wat een super super candy wat zou ik die graag willen winnen ze zijn wel zo mooi....maar met al die reactie's wordt de kans wel moeilijk...succes allemaal

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een schitterende kaarten!! Super gave candy geven jullie weer weg!! Hier wil ik graag een gokje voor wagen!!
    PS. Vergeet ik jullie haast nog te feliciteren met het hoge aantal beziekers!!Dus bij deze: Proficiat!! En ga zo door!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een leuke Candy.
    Wil graag een gokje wagen.
    Groetjes Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. super hoor ik doe graag mee,bedankt voor de kans om te winnen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Zo leuk dat je telkens een candy weggeeft!!!
    Ik waag graag een kansje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi hoi Noor,
    zoveel bezoekers!
    Er is ook altijd zoveel te zien op je blog!
    Nu weer deze candy's te winnen,
    ook al weer een reden om een bezoekje te brengen!
    mooie kaart heeft Ineke gemaakt,
    ik ben ook erg gek op vintagestijl!
    Veel groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hallo,

    gefeliciteerd met al zoveel bezoekers!
    een heel mooie candy geef je weg 8
    Ik zou er graag een kansje voor willen wagen!
    Volger ben ik al en je logo heb ik ook al

    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  48. We gaan voor de 200.000 voor het eind van het jaar toch?! Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een super mooie vintage kaartjes. Volger ben ik al en ik doe graag mee aan de candy. Gefeliciteerd met het recordaantal bezoekers!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Gefeliciteerd met de 160000 bezoekers! Wat gaat dat snel....

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat leuk! Prachtig blokje om te winnen!
    Doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen