vrijdag 9 november 2012

Friday Sketch Challenge

Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start op het Friday Sketch Challenge Blog. Janine heeft me gevraagd of ik sponsor wilde zijn en daar heb ik natuurlijk met een volmondig ja op geantwoord.


Je kunt meedoen met deze challenge tot volgende week donderdag 10.00 uur. Plaats je kaart op je eigen blog en link vervolgens naar het Friday Sketch Challenge blog. Dit is de sketch voor deze week:

En natuurlijk zijn de Noor! meiden ook aan de slag gegaan met deze challenge. Dit zijn de kaarten die wij ermee gemaakt hebben. Zoals je ziet een hele grote diversiteit met één en dezelfde sketch.

 
 
De kaartjes zijn gemaakt door Design Team Members Riet, Bernadet en Ineke. En dit is het prijsje dat jullie kunnen winnen als je meedoet met deze challenge. Mijn Vintage Flourishes Stans Cupcake.


Ik hoop dat jullie allemaal massaal meedoen met deze leuke challenge. Ik wens iedereen dan ook veel succes!

6 opmerkingen:

  1. Prachtige voorbeeldkaarten, leuke challenge.

    Fijne vrijdag,
    grtjss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaarten heel mooi gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten!
    Zelf heb ik ook de Joy!Crafts mal met de ijssterren en is weer een leuk idee, had zelf er nog niet aan gedacht om ze op deze manier te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaarten zijn er weer gemaakt

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen