maandag 19 november 2012

Christmas Greetings

Goedemorgen op deze maandagmorgen. Tijd voor een nieuwe werkweek, maar ook tijd voor wat nieuwe kaartjes. Vandaag is Design Team Member Fleur weer aan de beurt. Zij is ook aan de slag gegaan met de nieuwe Noor! Design Labels & Tags stansen.


Fleur heeft het label vastgezet op haar kaart met een stukje linnengaren. De stempel is van LOTV Bringing Gifts.


En hier een kaartje van Fleur met een La La Land stempel Big Panda Marci, waarbij de uitdaging was "use a number". Zoals je ziet zijn de Labels & Tags perfekt te gebruiken om niet alleen een leuke tekst, maar ook een cijfer in te plaatsen.


En omdat we de 180.000 bezoekers alweer gepasseerd zijn op het blog is het uiteraard weer tijd voor een Candy. En in aansluiting van de kaartjes van Fleur zullen we bijgaande Labels & Tags mal verschenken:


Wat moet je doen om kans te maken op deze Noor! Design Labels & Tags stans?

1.) voeg je naam en URL toe m.b.v. Mr. Linky
2.) plaats het "Noor! Design" logo op je eigen blog met een link
3.) wordt volger

Ik laat deze candy lopen tot dinsdagochtend 20 november 08.00 uur en dan kies ik een winnaar met random. Ik wens iedereen succes, wie weet ben jij de gelukkige dit keer. Doe dus snel mee!

38 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten weer. Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige kaarten.
    De tag is helemaal super.
    Groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super kaartjes, leuk elke keer al die ideeën
    wat je met alles kunt doen :)

    Fijne nieuwe week,
    grtjss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele gave mal, maar ik had 'm al gewonnen bij Joycrafts:0)
    de kaarten van Fleur zijn weer super!!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super gave kaarten !!!
    Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schitterende kaarten weer, toppie hoor
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schitterende kaarten zeg!
    prachtig!
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooie kaarten.
    De mal past er heel mooi bij.
    Prachtig geheel.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een geweldig mooie kaarten en de bovenste vind ik bijzonder van kleur!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je enorme hoeveelheid bezoekjes. Het is ook terecht, want er staat zoveel leuks op dit blog. Ook deze kaarten zijn weer superleuk. Ik doe graag mee aan je candy. Mal is weer superleuk..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gefeliciteerd met zoveel bezoekers, maar dat kan ook niet anders jullie maken prachtige kaarten met prachtige mallen

    groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super mooie dat er zoveel bezoekers op de site komen.
    En een super leuke candy, ik doe graag mee
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooie kaartjes weer. En bedankt voor de kans op weer zo een mooie prijs.
    Liefs Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wow wat een gave en schitterende kaarten weer.
    en weer een super prijs bedankt weer Jolanda en gefeliciteerd met de 180.000 bezoekers

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. gefeliciteerd..... en wat een mooie kaartjes zie ik weer voorbij komen... een genot om te bekijken
    groetjes
    Anita
    http://www.alle-mooie-dingen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super mooi kaarten
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo dan, dat zijn mooie kaarten!
    Gr. Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterende kaarten!! Van Harte Gefeliciteerd met zoveel bezoekers!! Graag wil ik een gokje wagen voor die mooie labelstans!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ihr macht so wunderschöne Karten mit den schönen Stanzern.
    Liebe Montagsgrüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig gedaan!
    I LIKE your style Fleur! :D
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Twee hele mooie kaarten de bovenste vind ik persoonlijk wat mooier,maar smaken verschillen.en al weer de volgende 10,000 bezoekers erbij super heb mijn naam er weer bij gezet.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaartjes heeft Fleur weer gemaakt!
    Ik had een tijdje terug gezegd dat je de 200.000 vast wel zou halen voor het eind van het jaar. Maar als je zo doorgaat heb je ze voor het einde van de maand. Super!!!
    Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. 2 geweldig mooie kaartjes...dank voor alweer een giveaway!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kaartjes hoor en ook de labelmallen zijn niet te versmaden, dus doe dit keer ook weer graag mee!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hoi jolanda..
    dat gaat super kan het niet meer bij houden.
    maar van harte gefeliciteerd.
    groetjes henny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een gave kaarten

    deze candy sla ik over, toch bedankt voor het weg geven van de mooie candy

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaarten (ik ben een grote fan van Fleur) en een super candy.
    groeten, aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Echt een mooi label!!!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi hoi dat gaat echt snel zo tegek al die bezoekers ga zo door
    En ik waag natuurlijk graag een gokje mee
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie kaarten Met een mooie labels!
    Ik waag graag een kans en ik wens je nog heel veel bezoekers bij!

    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooie kaarten heeft Fleur gemaakt.
    En wat een leuke candy geef je weer weg. Ik waag graag een kansje.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  32. De kaarten zijn schitterend.

    Gefeliciteerd met de 180.000 bezoekers. Wat een leuke candy geef je daar voor weg, dank je wel dat we dara kans op maken.

    Marie-Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Zwei wunderhübsche Karten, wovon die erste mein absoluter Favoriet ist.
    Danke für die Chance auf den Gewinn des Candy´s.
    Liebe Grüße, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een geweldige kaarten zijn dit! Proficiat met de eerste 180.000 bezoekers. Ik wens jullie weer veel nieuwe volgers erbij! Deze keer waag ik een kans voor de candy. Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Schitterende kaarten weer , en ga ik weer een kansje wagen
    voor deze mooie candy.
    Ik feliciteer jullie van harte op naar de 200.000!!!!!!

    groetjes Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Zei wunderschöne Karten und eine sehr schöne Gestaltung, die mir sehr gut gefällt. Bielen Dank für die Chance auf diesen Gewinn.
    Liebe Grüße Carmen

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Prachtige kaart heb je gemaakt Fleur.
    groetjes harma

    BeantwoordenVerwijderen
  38. mooie creatie is dit, en gave candy xx

    BeantwoordenVerwijderen