maandag 26 november 2012

Dutch Magnolia Lovers

Ik ben door de meiden van het Dutch Magnolia Lovers Challenge blog gevraagd of ik sponsor wil worden en natuurlijk heb ik daar volmondig JAAAH op geantwoord.

Dutch Magnolia Lovers

Bijgaand zie je de opdracht voor dit keer en het is de bedoeling dat je hierbij de kleuren blauw en wit gebruikt. En vanzelfsprekend moet er ook een Magnolia stempel op je kaart gebruikt worden:

Je kunt meedoen met deze challenge tot en met vrijdag 07 december en dit is de prijs die ik ter beschikking stel, de allernieuwste Vintage Flourishes Stans Vlinder :


Ook Design Team Member Janet zit in het team bij Dutch Magnolia Lovers. Zij heeft met bovengenoemde uitdaging dus al iets moois gemaakt. Ik laat jullie alleen even een sneakje zien van haar projekt. Later komt ie inclusief werkbeschrijving op het blog.

Ik wens iedereen veel plezier en succes met deze leuke uitdaging. We moeten tenslotte allemaal kerstkaartjes maken dus ik zeg: meedoen!!

9 opmerkingen:

  1. Zo dat ziet er veelbelovend uit !! En gaaf dat je sponsor bij Dutch Magnolia Lovers bent geworden !!
    Gr, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je sponsor bent geworden, gaaf hoor.
    De sneak peak ziet er ook veelbelovend uit !

    Fijne nieuwe week,
    grtjsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superleuk en ik ben benieuwd naar het echte plaatje, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is geweldig he, die hanger van Janet! Leuk dat je onze challenge gaat sponsoren Jolanda, ik ben dol op je mallen en met mij vast nog vele anderen. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeli.. dat je gevraagd bent voor dutch Magnolia lovers en gaaf dat je wil sponsoren uiteraard! En de kaart an Janet vind ik nou al gaaf... ondanks ff sneekpiegguuu hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf dat ze jou hebben gevraagd om te sponsoren.De kaart ziet er fantastisch uit.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi meis
    super leuk dat je ze sponserd meis
    het is een leuke uitdaging, ik wou dat ik meer met mijn arm kon doen, helaas
    die mee doen, succes allemaal, die vlinder is zo moooooooooooooooooiiiiiiiiiiii
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat gaaf dat je sponserd!!!!!
    ik ga mn best doen om mee te kunnen doen maar mn hoofd werkt nou niet echt creatief mee hihi

    kiss sammiej

    BeantwoordenVerwijderen