donderdag 8 november 2012

Vlindergroetjes

Ik kreeg een leuk ideetje doorgemaild van Christa wat ik echt even met jullie moet delen hoor. Ze heeft dit leuke tasje gemaakt naar aanleiding van een patroon van Cards. Etc. Shop. Het patroon kun je als PDF bestand bestellen en moet je vervolgens met de hand uitknippen.

Kijk eens naar de leuke gestanste hoekjes en ook de fraaie vlinder op de hengsels van het tasje. Jullie raden nooit met welke Noor! Design mal ze dit gemaakt heeft.

Ze heeft Noor! Design stans 6002/0147 gebruikt en deze dus omgetoverd tot 2 hoekjes en een vlinder! Deze mal en nog een hele hoop andere Noor! Design artikelen zijn verkrijgbaar bij de 't Scraphuis. Klik op onderstaand logo om direkt doorgelinkt te worden.



Ik hoop dat jullie dit weer een leuk ideetje vonden! Mocht jij zelf ook iets origineels bedacht hebben met de Noor! Design artikelen? Mail het gerust naar info@noortje-design.nl en wie weet komt het op het blog.

12 opmerkingen:

  1. Een prachtige creatie, zowel de vorm, dus het tasje als de opmaak.
    Heel leuk om als presentje weg te geven.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk tasje en een erg leuk idee van die mal.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk en bedankt voor de tips, ik heb het patroon al besteld!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje dit tasje en zo vindingrijk om die mal zo te gebruiken.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ik had deze al gezien, maar het blijft een
    leukje, en natuurlijk ook een geweldig idee :)

    Lieve grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had em ook al gezien, een super tasje!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk tasje en een briljant idee om met die mal een vlinder te maken!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw wat een gaaffff tasje superrrrrr je moet er maar opkomen

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen