woensdag 21 november 2012

En nog een notitieboekjeskaart

En in navolging op het projekt van Design Team Member Martine heb ik deze middag voor jullie nog een notitieboekjeskaart, maar dit keer gemaakt door Design Team Member Bernadet.

Als basis dikker cardstock snijden van 15 x 29 cm. Rillen op 14 en 15 cm zodat je in het midden een vouw hebt van 1 cm. Snijd uit designpapier naar keuze 3 stukken van 14,5 x 13,5 cm en plak dit op de voorkant en binnenkant van je kaart. Dan nog een smal strookje designpapier van 0,8 x 14,5 cm voor het middengedeelte in de binnenkant van je kaart.


Bernadet heeft aan de binnenzijde de Noor! Design Hoekstans 6002/0135 gebruikt. Het frame is gemaakt van Noor! Design Stans 6002/0146, met daarin een tekst gestempeld met de Noor! Design Stempelset 6410/0010.

Inspiratie genoeg zo voor vandaag? Ik wil nu natuurlijk binnenkort wel allemaal leuke notitieboekjeskaarten van jullie zien in de Noor! Design Facebook groep.


Nog geen lid? Je moet beslist hier eens een kijkje komen nemen. We hebben intussen al meer dan 500 leden die met grote regelmaat leuke projekten post allemaal gemaakt met Noor! Design produkten.

20 opmerkingen:

  1. Wauw ziet er helemaal tegek uit

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SUPER!!!Maar ook deze is véél te mooi om te gaan gebruiken......,wel leuk cedautje :-)!!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij was voor mijn verjaardag maar de post heeft um kwijt gemaakt dus ik heb hem nooit ontvangen :(

      Verwijderen
  3. ooooh, dit is ook een snoepie hoor, helemaal mooi, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook deze is heeeeeel erg leuk !

    Lieve grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwwwww ook deze is weer superrrrr Bernadet
    gaaf die stempel
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi meis
    ja die kaart met notitie boekje zijn super
    echt weer een leuk idee, als mijn schouder het weer doet, ben nu 5 weken verder sinds de operatie
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi bernadet
    een prachtig notitieboekje en vooral de kleuren spreken mij erg aan ZO MOOI!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke notitieboekjeskaarten. Weer een leuk ideetje om te maken.
    Bedankt daarvoor.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super gaaf notitieboekje!!
    Komt zeker op mijn to do lijst:)

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is die mooi geworden je notitieblokjes kaart , en die kleuren vind ik echt heel leuk.

    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat prachtig is dit geworden. Mooie details in schitterende kleuren.
    groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ontzettende schitterende kaart is dit geworden. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk het boekje/kaart vond die van Martine ook heel mooi.Deze zet ik ook weer op mijn doe lijstje.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen