donderdag 8 november 2012

Foto's matten

Oepsie, jullie hadden van mij nog de winnaar tegoed van de Candy voor de 160.000 bezoekers op het Noor! Design blog. Tis dat Renate me er even aan herinnerde want ik was het bijna vergeten. Hier komt ie dus:

Het winnende nummer is: 31 - Gerrina! Stuur je mij even je adres op info@noortje-design.nl dan stuur ik je het Noor! Design Vintage papierblokje zo snel mogelijk toe en kun je ermee aan de freubel!


En dan tot slot van dit blogbericht nog gauw een hele leuke tip van Design Team Member Corina!

14 opmerkingen:

  1. Gerrina, van harte gefeliciteerd met je prijs en veel plezier ermee, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Jeanette! Wow, wat ben ik toch een bofkont! Dat mooie papierblokje hoef ik nu niet zelf te kopen... Heerlijk!! Alvast bedankt Jolanda; super! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Gerrina met je prijs.leuke tip om de mal ook zo te gebruiken.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee. Ik heb net deze mal bestellt dus laat hem maar komen.
    Groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Weet zeker dat je hem veel gaat gebruiken, hij is multifunctioneel

      Verwijderen
  5. Toevallig heb ik gisteren deze prachtige mal gekocht en die tip komt op het juiste moment dank je wel!!!
    Fijn weekend en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. proficiat aan de winnaar en mooi gemat de foto.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Gerrina, veel plezier met je prijs!
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi meis
    dat ziet er mooi uit, wat een idee om zo je mal kleiner te maken meis
    gefeliciteerd gerrina, veel plezier met je prijs
    een fijn weekend allemaal
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen