donderdag 1 november 2012

KreaDoe

Gisteren ben ik gezellig een dagje naar de KreaDoe geweest samen met Ineke. Uiteraard waren er ook andere Noor! Design meiden, dus moesten we uiteraard even groeperen en samen een bakkie drinken, even bijkletsen, vlopjes met nieuwe produkten uitdelen enz.


We hebben ook meteen even kennis gemaakt met ons nieuwe Design Team Member Martine (later stel ik haar even officieel aan jullie voor). En deze lieverd had voor ons allemaal al meteen een cadeautje gemaakt:


Martine had een bruine paperbag gepimpt met papier van Maja Design en een stempel van C.C. Design. In het tasje zat een lekkere voetbruistablet, want een dagje over de KreaDoe struinen zorgt wel voor vermoeide "pootjes".
 
Op het tasje was de nieuwe Noor! Design Tekststempel 6410/0005 verwerkt. Onder de bloempjes zijn de Floral Flourishes Stansjes Blad en Swirl gebruikt.
 
Ik vond de beurs echt de moeite waard. Het was er druk, heel veel leuke artikelen gezien (ook veel Noor! Design...hihi) dus ik raad iedereen aan om erheen te gaan. De beurs duurt nog tot en met zondag!

10 opmerkingen:

  1. Fijn, dat jullie het zo gezellig hadden op de KreaDoe! Wij hebben het nog tegoed en ik verheug me er op!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er mooi en gezellig uit allemaal,
    leuk hoor zo'n dagje samen weg :)

    Lieve grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was een heel gezellige dag en ik vond het ook super leuk Martine te leren kennen. We zijn allemaal zo lekker verwend door haar, met zo'n ontzettend leuk zakje wat thuis op de open haard staat te pronken. Welkom Martine bij dit geweldige team.

    Groetjes en liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk zakje! Ik was er ook, maar eigenlijk niet zo opgelet of ik bekenden zag...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi zakje wat een leuke foto

    ik ga zondag naar de beurs..

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie zakje gepimpt, en een leuke foto zo metelkaar.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke gezellige foto en het zakje heb je heel erg mooi opgepimpt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke groep hoor en het zakje is schattig, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal geweldig, zit te genieten van al het mooi's wat voorbij komt hier....

    Hej Martientje, welkom ook van Aniet hoor;o)

    Warme groetjes,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen