vrijdag 23 november 2012

Leuke tip voor morgen

Heb je niets gepland voor dit weekend? Dan heb ik misschien wel een leuke tip voor je. Morgen, zaterdag 24 november, is er weer een demodag bij De Hobbyhoeve in Hoeve door Marjan van der Wiel.
Marjan gaat morgen demonstreren met de laatste nieuwe artikelen van Joy!Crafts en Noor! Design en heeft daarbij weer heel veel mooie voorbeeldkaartjes bij zich. Hier alvast een klein tipje van de sluier....


Voor een ieder die morgen naar Hoeven gaat, heel veel plezier gewenst! Oh, en je kunt ook nog steeds naar het Creaweekend in Rijssen. Ik ben vandaag op de beurs geweest en het is meer dan de moeite waard!!

7 opmerkingen:

  1. Hoi hoi,

    Het is voor mij niet haalbaar om er naar toe te gaan,maar ik wens een ieder die wel gaat heel veel plezier!!
    Het "kaartje"is al een mooi voorproefje van al het mooi's dat er staat te gebeuren.
    Fijn weekend,

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi tasje, maar ik ga morgen naar Rijswijk (i.p.v. Rijssen)en ben heel benieuwd wat er allemaal weer te zien zal zijn, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was erg leuk om je in Rijswijk 'in het wild' tegen te komen Jolanda !!!
    Ik ging aan het eind van de middag met een zware tas (gelukkig op wielen) en een lege portemonnee naar huis.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen