vrijdag 2 november 2012

Nieuw nieuw nieuw

Ook in November komen er natuurlijk weer leuke nieuwe produkten op de markt van Noor! Design. Het is altijd zooo lastig om het zo lang geheim te houden voor jullie, maar nu mag ik het weer laten zien gelukkig!




Deze nieuwe Vintage Flourishes zijn nu alweer te bestellen als pre-order bij Harlekino. Klik op onderstaand logo om doorgelinkt te worden.


En ze zijn nu te koop bij Harlekino met maar liefst 10% pre-order korting, voor slechts € 4,49 per stuk. Voor die prijs wil jij ze toch ook hebben of niet? Laat me even horen hoe jullie de nieuwe designs vinden. Vind ik altijd errug leuk om te lezen!

54 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig, die vlinder is prachtig gedetailleerd en ook de takjes zijn schitterend.
    groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn suuuuuuuperrrrrrrrr !
    Bij de Egel kan je ze ook al bestellen,
    en zelfs nog goedkoper (of mag ik dat hier niet
    noemen)

    Grtjssss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor Erica, tuurlijk mag je dat melden!

      Verwijderen
    2. Dankje, ik let toch altijd wel
      op de prijs hoor ;)
      Zo blijft het nog leuk.

      Verwijderen
  3. GEWELDIGGGGG Jolanda, man man ze zijn echt Supersssssss vooral de vlinder is echt PRACHTIG zeg wowwwww en gaaf hoor de takjes wowwwieeeeeee ik weet al wat ik ga doen dan hihih
    veel liefs Terry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig!!!!!
    mooie stansen

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die stanzen hebben weer een hoog HEB gehalte.
    gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze weer mooi, echt prachtig en leuk voor op het verlanglijstje haha
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze prachtig! Die vlinder vooral. Die MOET ik hebben!!

    Liefs, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind ze prachtig! Die vlinder vooral. Die MOET ik hebben!!

    Liefs, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze prachtig! Die vlinder vooral. Die MOET ik hebben!!

    Liefs, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie stansjes!! Vooral de blaadjes vind ik erg mooi!
    Groetjes,Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke takjes, vlinder en bloemen komen er weer aan.
    Mss komt Sint wel langs...;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie mallen.nog even wachten dus.
    groetjes Annie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een prachtige stansjes zijn dit weer. Deze komen zeker weer op mijn wensenlijstje. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tja, wat denk je zelf dat ik ervan vind ??? :-) :-)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uhhhh....vind ze wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg Elly-achtig!

      Verwijderen
    2. Precies :-) :-) Ik ook, je zou haast denken dat ze speciaal voor mij ontworpen zijn hahaha

      Verwijderen
  15. Woh...Woh....
    Die vlinder....prachtig.
    Dat wordt weer bestellen.

    groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Joepie, de boom komt er weer aan en deze schitterende nieuwe Noortjes passen daar perfect onder of in. En met zo'n prijsje passen ze gewoon allemaal ;-)
    Je kan wel zien dat ne een bron van inspiratie op de wereld hebt gezet Jolanda. Je stanzen worden steeds mooier. Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Monique, Noortje geeft me vollop ideetjes hoor...en ze kijkt altijd over mijn schouder mee hè

      Verwijderen
  17. hier ben ik nog even...
    de prijzen zijn in Friesland
    gelukkig wat lager, boffen wij even.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wauw wat een mooie stanzen weer, voel het hebben, hebben, hebben gevoel al weer boven komen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. All gorgeous, Loving the butterfly especially
    HUGZ Fleur xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat super mooi zeg!!! En wat een mooi prijsje, dat lijkt er meer op, alles wordt zo duur tegenwoordig... maar voor dit prijsje kan je het mooi kopen!! Ik hoop dat het verkrijgbaar is op de kerstbeurs in november in Rijswijk!!??

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat zijn ze gaaf!!! Ben ik blij dat ik 16 november jarig ben :) :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  22. prachtig! die vlinder is wel heel erg mooi, gedetailleerd.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Die sind ja grossartig, die möchte ich alle haben. Super !!! Wann kann man die kaufen? Und wo?
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klick hier oben auf das Logo von Harlekino und dort kannst du die bestellen!

      Verwijderen
  24. Helaas... vind ik ze weer prachtig! Dat wordt weer bestellen! Ik vind deze zo heerlijk om mee te werken! Fijn dat er alweer nieuwe komen! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat mooi zeg,dat wordt weer kopen straks denk ik,hahahahah....

    Liefs Eef xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw, die zijn leuk..........weer wat voor op mijn lijstje!!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat zijn ze weer leuk!

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Die sind superschön, besonders der Schmetterling :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hoi meis
    ze zijn weer prachtig
    die andere vlinder heb ik al, tja daar moet die andere bij komen, hihiih
    een fijn weekend allemaal
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat zijn ze weer mooi zeg de nieuwe stansjes.
    Dat worden er vast weer voor mijn verzameling.
    Super.

    Fijn weekend en groetjes.

    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wow wat een prachtige stanzen Jolanda.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dat ziet er weer wauwie uit en ik ben een echte mallen gek, dus......ze komen hier zeker.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ze zijn super, zo mooi gedetaileerd! Met name de bovenste twee, de derde heb ik al een soortgelijke van Joy! ook geloof ik... En inderdaad niet duur! Ik heb mijn favoriete hobbywinkel al gemailt met de vraag of ze die ook straks ook in het assortiment hebben ;-)

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wow wat gaaf! Wat vind ik het jammer dat ik geen cutlebug oid heb! :(

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauw wat gaaf zeg, wat een super leuke stanzen weer.
    En voor die prijs kun je ze echt niet laten hangen/liggen.
    Ik ben benieuwd wanneer ze bij Hobbyvision binnen komen dan ga ik er zeker even langs.

    BeantwoordenVerwijderen