maandag 12 november 2012

Sfeerlichtje

Een aantal weken geleden liet ik jullie al het doosje zien wat Design Team Member Jolanda gemaakt had met het patroon van de Gable Box. Ook Design Team Member Corina is er mee aan de slag gegaan, en zij heeft er weer iets heel anders mee gemaakt.


Neem een A4 vel cardstock in een kleur naar keuze en print het patroon aan de achterzijde van je cardstock. Knip je patroon vervolgens uit.


Vouw het doosje op alle rillanden. Dat zijn de stippellijntjes op je patroon.


Neem een Noor! Design Vintage papierblokje 6011/0102 en knip papiertjes op maat zodat je alle zijden van het doosje kunt beplakken. Het is mooi om een rand van het cardstock zichtbaar te houden.

Gebruik vervolgens de binnenste mal van de Labels & Tags 6002/0044 en maak raampjes aan alle zijden van het doosje.


De overgebleven stansjes zijn mooi en kun je wellicht voor een ander projekt gebruiken.


Plak transparant vliegerpapier aan de binnenzijde van je doosje, zodat alle raampjes bedekt worden.


Vouw je doosje in elkaar en doe er een led-kaarsje in.


Nu heb je een leuk sfeerlichtje in huis voor de herfstdagen of een lampionnetje voor Sint Maarten.

En ik heb ook het patroon voor jullie uitgetekend zodat iedereen dit leuke doosje kan maken. Wil je het patroon liever in PDF formaat ontvangen? Stuur dan een e-mail naar info@noortje-design.nl o.v.v. patroon Gable Box.


Ik wens jullie weer veel plezier met het maken van dit leuke doosje!

33 opmerkingen:

  1. Wat een leuk sfeerlichtje heb je voor ons gemaakt!!Bedankt voor het delen, ik ga het zeker maken! Heb je een prettige verjaardag gehad?
    Groetjes, Mieke Duckers

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor de verjaardag was ontzettend leuk! Toch wel anders nu Noor er is hoor. Ze wilde de hele dag niet slapen maar overal bij zijn. Echt gezellig!

      Verwijderen
  2. Leuk idee om van het doosje een sfeerlichtje te maken.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo jij bent er vroeg bij met een geweldig patroon,
    super zeg, ziet er echt heel leuk uit.
    Dank voor het delen !

    Een fijne nieuwe week,
    lieve grtjsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Erica, ik moest gaan werken dus ff snel voor ik de deur uitging deze tutorial in elkaar geflanst.... ;-)

      Verwijderen
  4. Ik vind het een leuk doosje met dat sfeerlichtje! Het patroontje had ik al en ik vind het een schitterend idee voor de Kerstdagen! Dank je wel voor de toturial.

    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi doosje!! Dank je wel voor de uitleg!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk idee om er een sfeerlichtje van te maken.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou wat een leuk idee!
    Heel leuk gemaakt!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou wat een leuk idee!
    Heel leuk gemaakt!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuk! Zeker uitproberen voor de kerst...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. War een leuke vorm voor dit doosje! Nog wat tijd vinden en wie weet kan ik het dit jaar nog als kerst-kadodoosje gebruiken! groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee met een lichtje erin
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dat patroontje heb ik ook nog ergens liggen maar wat een goed idee om het om te turnen naar een lichtje....toppie..knuffies peet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke tutorial. dank je wel voor dit leuke ideetje!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. bedankt voor het leuke idee, patroon en uitleg van dat lieve doosje, ik ga er zeker mee aan de slag, groetjes en een fijne dag, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bedankt voor dit leuke idee en alsook voor het patroontje ,daar ga ik een dezer dagen mee aan de slag, erg goeie uitleg trouwens ook , bedankt
    Grtjs Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Toppieeeeeeeeeeee Dank je wel voor het leuke patroon
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat eeen leuk idee zeg, reuze bedankt


    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een leuke idee super mooi gedaan.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een ontzettend leuk idee om van een doosje een lichtje te maken.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi meis
    wat is dat mooi gemmaakt, en ik hou helemaal niet van geel, dus dat is al heel wat hiihhihihihi
    jolanda, dank je wel voor het patroon meis, volgens mij heb ik hemm al, maar voor de zekerheid!!!!
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een heel leuk patroontje. Mooi gemaakt
    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. super leuk neem ik graag mee Noor bedankt
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ohh, wat een kei leuke tutorial is dit. supers bedankt!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Corina, een super romantisch doosje....je kan het helemaal hoor al ben je er niet van....deze zegt genoeg dus helemaal geweldig;o))))

    Warme groetjes,
    Aniet.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Bedankt voor het sjabloon ! ik zocht al een tijdje het sjabloon want met kerst wil ik koekjes maken en dit dan in zo'n doosje verpakken, super leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Bedankt voor het patroontje en de tutorial !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen