vrijdag 5 oktober 2018

Tijd Voor...

Hallo creatievelingen,

Vandaag wil ik jullie mijn PL pagina laten zien waarbij ik het papier Rainy Days (6011/0565) van Noor gebruikt heb. Een heerlijke serie papier om wat mee te maken. Dit papier wordt verkocht als pakket. Je krijgt 12 sheets (4 x 3 designs) op A4 formaat in 1 pakket.


Ook al is het een foto van een verregende dag op de camping in ItaliĆ«, door het kleurrijke papier is het toch een vrolijke pagina in mijn album geworden.


De "schrijfteksten" zijn gemaakt met de letterstempels van Bella Lulu. Op deze pagina heb ik diverse Noor stansen gebruikt als kleine accenten.


En ook zie je weer mijn favoriete stempels terug op deze pagina.

   

Het kadertje met de vierkante hokjes is een restje papier dat ik overgehouden heb
nadat ik scrabble letters gemaakt heb.



Met dit heerlijk fleurige papier ga ik nog veel meer maken.


Een creatieve groet, 
Hanny.

1 opmerking:

  1. Prachtig en vrolijke kleurtjes met dit super mooie designpapier! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen