woensdag 24 oktober 2018

Happiness

Een hele goedemorgen allemaal,

Wat is het toch leuk om creatief bezig te zijn. Ik ben maar weer eens  aan de gang gegaan met een wit papier van 30x30cm.


Op de achtergrond heb ik allemaal stempels verwerkt met Distress Oxide en Neocolors2. Voor het matten van mijn foto's heb ik dit geweldige designpapier Dots&Stripes 6011/0574 gebruikt:


Veel papiertjes snijden en onder je foto op verschillende hoogtes zetten. Dan krijg je diepte op je layout. 


De  journaling kit 6004/0029 heeft leuke stempeltjes voor op de achtergrond. Ook dat schattige fototoestelletje staat er toch super erbij!

  

Super leuk dat jullie weer gezellig zijn langs geweest.

Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben opgedaan en tot een volgende keer!

0 reacties:

Een reactie posten