dinsdag 23 oktober 2018

Tea Time

Hoi allemaal,

Blaadjes vallen, herfst is in volle gang en we zijn op weg naar de winter. Tijd van kaarsjes, lekker met dekentje op de bank en een heerlijk kopje thee en lekkers erbij en natuurlijk de thee collectie van Noor! Design.


Daarom heb ik vandaag dit kaartje gemaakt. Als basis heb ik de Dutch Doobadoo Dutch Shape Art Bookmark gebruikt. Deze heb ik 2x overgetrokken op cardstock en 1x keer uit designpapier.Van het designpapier heb ik de randjes bewerkt met de distresser en daarna heb ik de randjes beinkt met Distress Inkt Walnut Stain.


Ik heb voor het Vintage Roses paperbloc 6011/0548 gekozen. Prachtig papier in mooi romantisch design en kleuren.

 

Tussen de lagen heb een stans van de Blauw Cirkel Vlinder 6002/0973 verwerkt. Ik heb deze uitgestanst en geembost en in de mal laten zitten. Die heb ik met memento Grape Jelly beinkt en dan krijg je een mooie sprekende stans. De tekst komt van het Bella Lulu knipvel Afternoon Tea.

 6002/1198 Blauw Frame Swirls

In het midden van de bookmark heb ik de Blauw Frame Swirls 6002/1198 verwerkt. Het mooie van deze mal is, is dat er een matrand bij zit. Ik heb de matrand eerst uit designpapier gestanst en deze op wit papier gelijmd. Deze heb ik daarna uitgeknipt zodat ik een dubbele matrand krijg. Hierop heb ik een plaatje van het Bella Lulu knipvel Afternoon Tea verwerkt.

 6003/0090 Vintage Flourishes Besjes

Rond het plaatje, op de ronde blauwe mal ik heb ik wat takjes van de Vintage Flourishes Berries 6003/0090 verwerkt. Om ze wat meer accent te geven, heb ik een aantal Berries met Nuvodrops bewerkt. 

  6002/0976 Afternoon Tea kopjes + theepot

De theepot komt uit de Afternoon Tea serie kopjes en theepot 6002/0976. Deze heb ik uitgestanst en geembost en daarna in de mal met Grape Jelly Memento inkt bewerkt.

 

De bloemetjes heb ik gemaakt van de Floural Flourishes Large Flowers 6002/1081. 

6002/1081 Floral Flourishes Large Flowers

Dit is het weer voor deze week. Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren.
Veel knutselplezier gewenst.

Liefs, Syl

0 reacties:

Een reactie posten