woensdag 31 oktober 2018

Did you smile Today

Hallo Allemaal,

Deze keer een kaart met weinig opsmuk, want de Birthday mal is te mooi om teveel ernaast te gebruiken.



Zoals je kan zien heb ik de swirl van de bovenkant een klein beetje verbouwd om op de top van mijn kaart te gebruiken.

6002/1174 Gouden Border Birthday
6002/1174


Op deze kaart zijn enkele labels gebruikt van de labelvellen, ik vind ze zo tof.

6011/0411 Noor! Labelvellen Happy Travel
6011/0411


En natuurlijk is mijn plaatje ingekleurd in de tinten van het papier, deze keer met polychromos potloden van Faber Castell.

6011/0593 Paper bloc Happy Travel
6011/0593

Want wat is dit toch een prachtig papierset in tinten waar ik van hou.


Voor de  kaart zelf is de Card Creator Elisabeth van Jiliez gebruikt. 


Nog even het hele kaartje, bedankt voor het bezoek aan dit blog en graag tot volgende week.

groet, 

0 reacties:

Een reactie posten