zondag 28 oktober 2018

Zo mooi, zo lief, zo Klein

Hallo allemaal,

Aangezien mijn nichtje op het punt staat te bevallen van een dochtertje ben ik alvast een geboorte-kaartje gaan maken.


Natuurlijk met allerlei Noor-materialen, en ik heb een plaatje van Bella Lulu gebruikt, en ook de tekst.


Is het olifantje niet superschattig om te gebruiken voor een baby-kaartje?


Bloemen heb ik uit designpapier gestanst, de kleinste bloemetjes uit wit cardstock als hartje vd bloem en daar meeldraadjes doorheen gestoken. 


De mooie swirls zijn uit de nieuwste collectie van Noor, en ook uit wit cardstock, en bewerkt met bruine inkt. Net als de bloemenovaal em de randstans.


Voor de kaartvorm heb ik een Dutch Doobadoo cardshape gebruikt. Onder de bloemen zitten banners die ik heb uitgestanst uit designpapier, deze komen uit de nieuwe set met banners en tags.


Ik hoop dat ik jullie weer geinspireerd heb. Tot snel weer.

Lieve groetjes,

2 opmerkingen: