zondag 14 oktober 2018

SCR@P Box Stencil Candy Dispenser

Hallo allemaal, 

Hebben jullie het SCR@P Box Stencil Candy Dispenser van Noor! Design al gezien?  Het is echt een super leuk doosje waar je onder andere een lekker snoepje in kunt doen. 


Deze kun je kado geven maar natuurlijk ook lekker zelf houden.



6002/0868 SCR@P Box Stencil Candy Dispenser.

Dit is het stencil waarmee het leuke doosje is gemaakt. Als je deze elkaar maakt lijm je het bovenstuk vast. Ik vond het leuk dat de deksel nog open kan zodat je het makkelijk opnieuw kunt vullen. Zie de foto hieronder. 


In het live filmpje op Facebook heb ik uitgelegd hoe je dit leuke doosje maakt aan de hand van de stencil. Ook heb ik uitgelegd hoe je maakt dat de deksel open kan. Hiervoor snijd je extra een strook cardstock van 2 cm hoog x 22.5 lang. Ja maakt twee verticale vouwlijnen op 7.5 en 15 cm en plakt dit aan de plakstrooken die je van het stencil hebt nagetekend. 

6011/0594 Paper bloc Pink Petals


6011/0412 Noor! Labelvellen Pink Petals

Natuurlijk heb ik het doosje ook nog leuk aangekleed. Ik heb het designpapier Pink Parels gebruikt. Daarbijpassend is er ook nog een leuke labelset verkrijgbaar. Hieruit heb ik een tabje op het doosje verwerkt met Let's party. 

Heb je ook die mooie pauwenveer gezien op het doosje? Deze heb ik met goud embossingpoeder verwerkt voor een wat sjieke uitstraling!


Onderop op het klepje heb ik een slotje gemaakt. Zo kun je het klepje ook sluiten.

Wat ziet het er leuk en lekker uit he met de snoepjes erin? Wil jij het filmpje terugkijken met de uitleg van dit leuke doosje? Kijk dan hier.

Afbeeldingsresultaat voor youtube

Creatieve groetjes,

0 reacties:

Een reactie posten