dinsdag 9 april 2019

Celebrate

Hoi allemaal,

Met alle mooie spullen die er tegenwoordig zijn voor het scrappen en het maken van kaarten, hebben we nog wel eens de neiging om over de top te gaan door alle mooie mallen, lintjes en bloemen te verwerken die we in onze kasten hebben liggen. Ook ik kan mij daar heerlijk schuldig aan maken. Soms heb je lang niet zoveel nodig om evengoed een mooie kaart te maken.


Dit is mijn kaart vandaag. Ik heb een vierkante kaart gesneden van licht groen cardstock van 14,5 bij 14,5 cm. Daarna nog een kaart gesneden van off white cardstock van 14 bij 14 cm en als laatste een stuk designpapier van 13,5 bij 13,5 cm.

Het designpapier wat ik heb gebruikt is het papierbloc Endless Love 6011/0600. 

  6002/1112 Blauw Frame Oval Sophia

Op de kaart heb ik eerst een strook papier gemaakt. Aan de beide lange randen heb ik lint bevestigd en in het midden is een stuk lint verwerkt met pareltjes. Samen met het papier geeft dit al een romantisch tintje aan de kaart. Daarna heb ik uit een stuk designpapier de mal Blauw Frame Oval Sophia 6002/1112 gestanst. Het plaatje wat ik heb gebruikt komt van een al wat ouder knipvel van Noor.

 6002/1175 SCR@P Stans Labels & Tags

Deze Scr@p stans Labels & Tags 6002/1175 is onmisbaar in je collectie stansen. Met deze set grijp je nooit mis. Ik heb de langwerpige banner 2x gestanst uit 2 kleuren papier en deze doormidden geknipt. De 2 verschillend gekleurde banners heb ik bij elkaar geplakt.

6003/0091 Vintage Flourishes Branches       6003/0090 Vintage Flourishes Besjes

De Vintage Flourishes Branches 6003/0091 en de Vintage Flourishes Besjes 6003/0090 zijn enorm handig om te verwerken in bloementoefjes of zoals hierboven onder een label.

 

De bloementoef rechtsonder op de kaart is gemaakt met de Floral Florishes Large Flowers. Ik heb 2 kleine formaatjes stans gebruikt om een bloem mee te maken. Deze heb ik uitgestanst en verfrommeld. Op deze manier krijgt je bloem wat meer body. Hieronder heb ik nog wat besjes en branches verwerkt. 

6002/1081 Floral Flourishes Large Flowers

Ik heb verder de kaart afgewerkt met nog een stukje van de doormidden geknipte banner. Hierop heb ik de tekst Happy Birthday gebruikt. De strik op de ovale mal maakt het af. 

Dit is het weer! Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren.

Fijne week!

Liefs, 

2 opmerkingen: