zondag 28 april 2019

Geluk

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een kaartje gemaakt met het nieuwe papier "Bride & Groom" van Noor! Design. Het bijpassende plaatje is van Bella Lulu.


Ik heb de nieuwe vlinderborder en losse vlinderstansjes gebruikt. De losse passen perfect op de border dus heb ze uit een contrasterende kleur uitgestanst en op de witte border geplakt.


Onder het plaatje zit het nieuwe vierkant, uitegstanst uit wit cardstock, bloemetjes uit het roze dessinpapier en de takjes (eucalyptus) uit groen cardstock.



Het hart vd bloemen en de duif en takje heb ik ook uit spierwit cardstock gestanst.



De kaartvorm is van Dutch Doobadoo. Ik ben benieuwd wat jullie van mijn, voor mijn doen rustige, kaartje vinden?


Ik wens iedereen een hele fijne dag toe!

2 opmerkingen: