zondag 14 april 2019

baby Boy

 Hallo blogvolgers,

Vandaag weer een babykaartje voor een pasgeboren jongetje. Ik ben gek op babykaartjes maken. Met het mooie vintage babyboy papier met bijpassende labelvellen is dat een fluitje van een cent. 


De kaartvorm is een mal van Dutch Doobadoo, basis van kraft cardstock.



De bloemetjes heb ik uitgestanst uit het dessinpapier.


Ook heb ik uit onderstaande This is Kit de label en tickets gestanst. Vlindertjes ook uit kraft cardstock.


Ik hoop dat ik jullie weer heb geinspireerd met mijn babykaartje. 


Wens jullie nog een fijne dag verder.

2 opmerkingen:

  1. Wat een superschattige kaart!! Prachtig kaartmodel ook!!
    Supergaaf de kleurencombi en materialen!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg lief en leuk model kaart! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen