zaterdag 20 april 2019

Challenge #33

Hallo allemaal, 

Zodra ik het mooie modelletje van Hanny zag dacht ik deze ga ik ook maken. Het vouwt zo schattig in elkaar.


 Met de mooie papierlijn 6011/0607 past alles zo mooi bij elkaar.




 Het beertje links staat al op het papier, maar een beertje wat kijkt naar rechts niet. Hiervoor heb ik dus een naar rechts kijkend beertje uitgeknipt en het op het design papier rechts in de de hoek geplaatst. Nu kijken ze elkaar aan wat ik erg lief vindt:) Binnenin heb ik een label 'opgehangen'  aan de ketting 6002/1233


De sterren heb ik met een stencil en Distress Oxide op een wit velletje papier gezet. Een leuk label uit de Vintage Babyboy set 6011/0415 heb ik geplaatst langs de lieve foto van de baby ook uit deze set.


Een deel van de mooie kabelstans  6002/1233 heb ik bewerkt met licht blauw embossingpoeder. Het past hier zo leuk in het kader.


Ik hoop dat ik jullie inspiratie voor een babykaartje heb kunnen geven met het modelletje van Hanny. Heel veel plezier met het maken van jullie kaartje!



Als je op onderstaande plaatje klikt kom je op onze Challenge pagina.

Noor! Design Challenge

XOXO Annette

1 opmerking:

  1. Super leuke kaart, hoop ook nog aan de challenge mee te kunnen doen maar door het mooie weer kom ik niet tot kaarten maken! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen