donderdag 4 april 2019

Birthday

Goedemorgen allemaal,

Deze maand hebben we bij Noor! Design weer een leuke kaart challenge. Deze is bedacht door  anny uit het team.  Ook ik ben er mee aan de slag gegaan. Ik heb de kaart iets verbreed, zodat ik de gave 'birthday' randstans 6002/1174 mooi kon gebruiken aan de bovenkant van de kaart.


 De kaart klapt op een inventieve manier open:


 De digi heb ik weer zelf gekleurd. Wat een schatje.



 Het designpapier komt uit de set 'Roses & Polka Dots' 6011/0601.



 Aan de binnenkant van de kaart heb ik frame 6002/1200 gebruikt en gemat op een witte laag cardstock zodat hier de verjaardagswens geschreven kan worden.

 
In de linkerbovenhoek heb ik twee chrysanten geplaatst gemaakt met stansjes 6002/0972 met de takjes die bij deze set horen! Het blijven toppertjes! Die bloemetjes!

   


Aan de zijkanten van de kaart heb ik het fijne randstansje 6002/1285 bevestigd. En als laatste kon een tekstempeltje natuurlijk niet ontbreken.


Leuk dat je hier even langs kwam waaien! Graag weer tot een volgende keer!

3 opmerkingen: