zondag 7 april 2019

Love Story

Goedemiddag allemaal,

Ik heb van een papieren zak deze vintage loaded envelop gemaakt. Ik heb het papier 'Love Story' gebruikt en in de mapjes verschillende kaartjes gestoken en een envelope.


Alle randjes heb ik beinkt met bruine inkt en een stiksteekje gegeven met mijn naaimachine.


Dit geeft een mooi vintage effect.


De mooie kanten cirkel en rand heb ik uit wit cardstock gestanst en ook beinkt met bruine inkt.




Ik heb ook voor 2 labels gemaakt en daar het scrapstencil voor de bovenkant gebruikt, super handig.


De stempels die ik heb gebruikt heb ik gestempeld met versamark en witte embossingpoeder op kraft cardstock. Zo past alles perfect bij elkaar.



Een kantje en touwtje aan de labels past perfect bij het kraft en de vintage uitstraling van deze loaded envelope en kaartjes.


Ik hoop dat ik jullie heb geinspireerd en ben benieuwd of jullie ook aan de slag gaan met zo'n vintage loaded envelope.


Ik wens jullie een hele fijne dag!

2 opmerkingen:

  1. Wauw Katja! Wat heb je dit gaaf en creatief gemaakt!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk idee en het resultaat is prachtig!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen